Прочетен: 65028 Коментари: 63 Гласове:
Последна промяна: 08.01.2010 17:53
Информационен проспект • Представител на Еконт •
1. Описание на предложението
• Тази форма на партньорство е уредена в Търговския закон на Република България, в частта си «Търговски представител».
• Предимствата да си представител на Еконт се състоят в това, че ставайки част от мрежата Еконт във всички видове транспортни доставки - поща, куриери, карго и складове, ще продавате услуги и ще получавате пропорционално печалба от авторитетна търговска марка, без да е инвестирал в национална и международна мрежи , нови технологии и качество.
2. Еконт Експрес е част от Транспортно-логистична група Еконт
• Основна фирма-собственик е Еконт Транс, създадена 1993 г. Групата бележи непрекъснат растеж на транспортния пазар вече 15 та година. Работи на международен и национален пазари и предлага транспортни услуги.
• Бизнес стратегия: предлагане на уникален транспортен продукт, използувайки най-нови технологични и технически решения.
• Пазарните позиции на Еконт Експрес са ясно Описание на описани в годишните доклади на Комисията за регулиране на съобщенията (http://www.crc.bg/) на Република България.
3. Корпоративни възможности на Еконт
• Печеливша авторитетна търговска марка
• Уникална онлайн система за корпоративно управление
• Перфектна правна защита
• Динамична система за управление на качеството
• Денонощен онлайн Консултативен център – в помощ на всички потребители на системата – клиенти, служители и представители
4. Описание на услугите
• Пощенски услуги http://www.econt.com/page.php?page=benefits&category=post
• Куриерски услуги http://www.econt.com/page.php?page=benefits&category=parcel
• Карго услуги http://www.econt.com/page.php?page=benefits&category=cargo
5. Изисквания към Представител на Еконт
• да е грижлив и съвестен търговец
• да търси увеличение на печалбите си с труд
• без значение в кой град/район на страната се намира
6. Правна рамка на ангажиментите на Представителя и Еконт.
Урежда се в детайлен договор, образецът на който се представя при поискване.
7. Какви средства са необходими за стартиране на бизнес Еконт?
• Материални - минимални, за закупуване/наемане на компютър, баркодчетец, сканираща камера, подходящо помещение с рецепционна мебел.
• Нематериални - отлични комуникационни бизнес умения
• Време – за получаване на обучение от Еконт
8. Какви приходи могат да се очакват за Представителя, ако се ангажира изцяло с бизнеса на Еконт?
• Изцяло задоволяващи претенциите за печалба от дейността на малка или средна фирма.
9. Информация за този вид бизнес от вече действащи представителства:
Позвънете на телефоните във Видин, Сливен, Казанлък. Информация за тези представителства може да намерите на адрес: http://www.econt.com/page.php?page=office
10. Вече взех решение да стана представител, как да продължа?
Пишете на penchev@econt.com - Павел Пенчев, прокурист на Еконт Експрес.
14.08.2008 08:44
15.08.2008 09:43
Активите, с които трябва да раполагате за да осъществите нормален работен процес са компютър с постоянен достъп до интернет,принтер,везна(платформена),както цифров фотоапарат или IP камера за снимане на кореспондиращите всяка товарителница документи.Улесняване на работата,особено при по-голям обем от пратки , дава мобилния баркод четец.Задължително условие за сключването на договор за търговско представителство,е хората,които ще бъдат пряко свързани с дейността да посетят двудневен курс на обучение,който се провежда в Централното Управление на Компанията в гр.Русе.Еконт Експрес не поема разноските, свързани с обучението - пътуване, нощувка, командировъчни. При желание от Ваша страна можем да направим резервации в хотел или да се оформят командировъчни.
Решете сами дали нашите условия са добри.
Поздрави
Милена Тодорова
17.09.2008 00:25
Благодаря Ви предварително.
24.09.2008 17:59
-> производство, измерено в натурални показатели - брой реализирани куриерски и пощенски услуги през месеца. Пощенските услуги залагаме в съотношение 1/5 заради по-малките ангажименти (от там преки разходи) при изпълнението им.
-> качество , измерено като брой допуснати отклонения за месеца. Тук сме приели, че 1 допуснато отклонение на 100 пратки считаме за максимално допустимото разумно нарушение на качеството. Целта е да няма допускани отклонения, което на практика е реално постижимо, съдейки по опита който имаме от нашите офиси в над 100 града.
Съотношението между двата показателя формира индекс - Индекс за дейност Еконт,на базата на който се определя размера на възнаграждението в проценти.
Поздрави
Милена Тодорова
07.12.2008 18:00
Благодаря ви предварително.
22.01.2009 11:31
Благодаря предварително.
22.01.2009 12:38
23.01.2009 12:51
23.01.2009 12:53
26.02.2009 19:33
17.03.2009 15:02
18.03.2009 17:53
можете да развивате и друга дейност в същото помещение при условие ,че тя е съвместима с пощенските и куриерски услуги.Помещението трябва да е достатъчно като големина ,поради факта,че има и по - обемни пратки,които е необходимо да са грижливо съхранени до предаването им .
Офиса може да работи на два принципа - като рецепция т.е. да се приемат/предават пратки от/до офис и да се извършва доставка от/до адрес.При първия случай не ви е необходим автомобил,при втория - да.
Милена Тодорова
03.04.2009 16:44
според Вас колко франчайзъри на Еконт са достатъчни и оптимални като брой за територията на средно голям град (около 55 хил.), в който за момента има 1 централен офис и 1 франчайзър? Ако кандидат-франчайзърът няма опит в куриерския бизнес, това би ли могло да бъде сериозна пречка за него?
Принципът е ясен- да е изгодно за клиента и франчайзера.
Персонализира се.
По повод опит в куриерския бизнес: не е необходим.Даже е добре че няма да пречи.При нас е рецептата.Просто трябва да се спазва.
03.04.2009 18:47
Мога ли да Ви пиша на мейл за кой град става дума?
Питам, понеже до скоро тук имаше 2 франчайз офиса, но сега остана само 1, другият не успя да просъществува.
13.04.2009 12:18
В това число е и финансовата дисциплина.Изисквам гаранциии от франчайзърите за това че оборотните средства от транспортни услуги няма да отиват за покриване на дефицити от друг бизнес.
Нарича се гаранция за добро изпълнение.
Това е редно и справедливо.
Франчайзърите са упълномощени не само да представляват Еконт,но и да оперират с пратките и парите на клиентите на системата.Това е голяма отговорност и изисква дисциплина.
Надявам се с това да съм задоволил интереса ви.
Желая Ви много радости.
13.04.2009 20:01
Защо след като направих запитване за франчайзер в Бургас в к-кс МЕДЕН РУДНИК ми отказахте с предлога ,че нямало смисъл да имате представителство там и единствено ,ако съм искал можел съм да стана ваш представител някъде извън Бургас като например сарафово ,отманлий и т.н. ,а в момента не само ще се отваря офис в М.Рудник ,но има и Бургас Индустриална ,който покрива параметъра на М.Рудник.
П.С. моето запитване беше преди да бъде отворен даже франчайзер - Бургас Индустриална !
Мириши ми на някаква вътрешна политика !
Явно е било за добро,че не сме станали партньори !
Поздрави !
Милена е ангажирана да дава вярна представа за ситуацията и уверявам ви ,справя се отлично с това.
Ако вече сме потвърдили откриване на офис в район където сте декларирали намерения,то е нормално да ви съобщим че там вече има такъв.
Съжалявам ако комуникацията с нас е причинила тази горчивина с която коментирате нашите съобщения.
Моля да приемете личните ми извинения за това.
Ако с нещо в бъдеще можем да сме си взаимно полезни,моля не се колебайте и ми пишете.
желая ви много щастие и просперитет,
Николай Събев
14.04.2009 10:52
ПП.Дали има смисъл да се мисли за отваряне на офис в населено място с население около 8-10000 души?
Сумата по ЗЗ е равна на седмичния оборот на наблюдаван офис от същия тип.
Има смисъл да се отварят офиси във всички населени места.Клиентите не са само фирми.Физическите лица ползуват и то с удоволствие услугите ни.
Когато говорим за продажби на дребно,цифрата няколко хиляди жители означава сериозен пазар.
Поздрави,
14.04.2009 14:22
Комисионата за услугите на франчайзера е дължима всеки месец и се плаща както е договорено.
Кога приходите от комисиони ще превишат разноските на даден офис много зависи от енергичността,предприемчивостта и интелекта на съответния ръководител офис.Всъщност тази енергия е в основата на движението франчайзъри разработено от Еконт.
Нов пазар се разработва за около шест месеца,средно наблюдаван срок за страната.По предприемчивите реализират печалби още на втория месец.
Всъщност при нас не се правят "търговски удари" и няма сезони.Трябва да имате нагласата за всекидневен труд и поддържане на система която носи постоянни доходи при желязно управление на качеството.И това е всичко.
22.04.2009 13:13
от комисионни?Трябва ли да се регистрирам като ЕТ?И не е ли по добре за ЕКОНТ да има повече франчайзъри?Въпросът ми е свързан спрямо коментарите по горе,където хора са получавали и откази за партньорство!?
Имаме интерес да обслужоваме повече физически лица.
Всички обороти се декларират,финансовите потоци се контролират чез софтуер,процесите са описани в ясни инструкции и процедури които са винаги на разположение...
Предлагам Ви да се чуете с Милена Тодорова и да обмените мнение с нея по това.
Приятна вечер,
29.05.2009 15:30
26.06.2009 13:27
С уважение Димитрова
2.Питате за конкретната транзакция по конкретна товарителница за която считате че има забава/или е видно от кабинета Ви.
3.Ако не получите отговор,ни информирате .
4.Получавате незабавна реакция на проверени данни.
Искам да Ви уверя че горния начин на работа с нас е особено ефективен и ще Ви удоволетвори.
Моля,незабавно уредете това с франчайзъра ни от Добрич.
Ще се радваме на обратна връзка.
20.07.2009 12:45
28.07.2009 09:10
30.07.2009 10:37
Поздрави
Тодор Кацарски
03.09.2009 09:09
Имаме франчайзъри с по 15 души персонал,справящи се великолепно.Клиентите им имат висока степен на удоволетвореност.
Хубав ден,
27.10.2009 12:53
27.10.2009 13:11
Ще получите нужната информация конкретно за всеки един от вас по повод конкретен район и град .
Интересува ме развитието на мрежата ни в селските райони.
Хубав ден ви пожелавам,
31.10.2009 18:57
Имам следния въпрос. При наличие на три офиса в Благоевград има ли възможност за франчайзинг в града. Ако отговора е да, моля да получа повече информация и параметрите по договора на p_evtimov@abv.bg
31.10.2009 19:38
Приятна вечер,
02.11.2009 19:37
Здравейте,
в непосредсвена близост до посочения от вас адрес се намира офис Бургас Роял - ул.Екзарх Йосиф 12.
Целта ни е да развиваме мрежата от офиси балансирано - удобство за клиентите и за нашите партньори.
При предложение от ваша страна за локация, която не е в близост до действащ офис на Еконт сме на разположение да разгледаме вашата кандидатура.
С най - добри пожелания,
05.11.2009 21:23
02.12.2009 14:23
09.12.2009 18:35
София е милионен град.Жителите му имат право да имат наблизо и лесно достъпна една качествена услуга.
Предприемчивият винаги успява.
Още по предприемчивият става наш дългогодишен партньор.
Пожелавам ви го.
09.12.2009 23:38
Но ,разбира се,правим известни проучвания за кандидата.Препоръки биха ускорили процеса.
Много радости,
10.12.2009 10:03
Но ,разбира се,правим известни проучвания за кандидата.Препоръки биха ускорили процеса.
Много радости,
Благодаря ви за бързия отговор!ще осъществя връзка с Милена Тодорова!
Поздрави
10.12.2009 10:47
Мислите ли че това е редно имайки впредвид че хората изявяват някакво желание за работа с вас, а вие ги отбивате по такъв начин. по добре пратете отрицателен отговор ако кандидата не ви допада, отколкото нищо.Така няма да развиете мрежата си или вече ако е достатъчно развита си спрете проекта Франчайз.
Винаги отговаряме,независимо от това дали е потвърдено искането или не.
Приятен ден,
10.12.2009 11:12
Винаги отговаряме,независимо от това дали е потвърдено искането или не.
Приятен ден,
Явно е станала грешка тъй като преди няколко дни не съм изпращала мейл. От както изпратих първия си мейл с искане за франчайз и след като не получих отговор до ден днешен не съм писала мейл към Еконт. До днес когато случайно намерих блога ви и реших да споделя станалото.
Пожелавам Ви много радости,
10.12.2009 17:26
Благодаря ви предварително!
Поздрави
11.12.2009 00:00
Разбира се,че при умно предложение ще има потвърждение на възможността да се присъедините към системата на еконт.
Пожелавам ви го,
15.01.2010 16:51
27.01.2010 22:32
28.01.2010 09:27
В кв. Горна баня има офис, който е с адрес - ул. Инж. Борислав Огойски №1. Офисът обработва всички видове пратки.
Квартали с възможност за откриване на офиси в гр. София са Симеоново, Драгалевци, Банкя и Бояна. Проявяваме интерес и към по - малките населени места, където нямаме присъствие. Ако имате предложение в тази насока сме на разположение да го обсъдим.
Хубав ден,
Милена
01.02.2010 14:08
Тъпо е анонимен да пише лъжи тук и да си помисли че с това ще навреди на Еконт.
Ако това е факт,то ще стане ясно невероятно бързо.
Престанете да се упражнявате в словоблудство.
Пожелавам ви щастие,
Николай Събев
29.04.2010 11:02
обмислям идеята за търговско представителство във Варна. Ваш клиент съм и ежедневно ползвам услугите Ви. Бих желал да получа допълнителна информация във кои райони може да бъде открит съответния.
поздрави
Първанова