Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2012 19:46 - Интервю със СИЕРА НЕБЛИНА, Галактически посланик - част 2
Автор: lucecita Категория: Новини   
Прочетен: 1729 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ИНТЕРВЮ със СИЕРА НЕБЛИНА – част 2 Интервю със Сиера Неблина в радио-предаването “The Light Agenda”

(Свободен превод със съкращения)


Публикувано на 24 август 2012 от Стивън Кук (Stephen Cook)


В колежа Сиера открива, че е талантлив играч по баскетбол и че е привлечена от женския пол, когато съколежанка я целува. На 23 години открива другия си брат и сестра, а на следващата година и майка си, както й обещава в момента на раздялата. Когато я издирва и се срещат, незнаейки как да сподели, че е лезбийка, с облекчение разбира, че и майка й живее с друга жена. Същата година се случва нещо невероятно. Изведнъж открива, че е бременна, без да е имала сексуални взаимоотношения с никого.

 

SC: Значи не си спала с мъж в предишните девет месеца на онзи период?

 

SN: Да, в предишните няколко години не бяха спала с мъж.

SC: И така, един ден просто разбра, че си бременна?

SN: Всъщност една нощ се събудих и видях, че имаше Зета същество в моята стая.

 

SC: И това беше първия път, когато беше посетена от звезден брат или сестра?

 

SN: Не. Но като тази случай не съм имала преди. Предишните бяха, когато един от съпрузите на майка ми ме наказваше да стоя в килера, после злоупотребяваше с мен и ме връщаше в килера обратно.

Когато бях в килера, се свивах и плачех и не знаех какво да правя. И тогава просто извиквах за помощ. Тогава синя сфера от светлина се появаше и оставаше с мен, така че да не се чувствам повече сама и изплашена.

SC: Но в онзи случай ти беше изплашена.

 

SN: В онзи случай бях разтревожена, защото не можех да помръдна. Това не ми хареса. По принцип можех да разговарям със светлинните същества и да се движа при тези случаи, а те просто си бяха там.

 

През онази нощ бях в спалнята си с партньорката ми Джина и имахме и гост, който спеше в другата стая. И всички ние се събудихме от ужасяващ вик от двора. И същата тази нощ видях това същество пред вратата на банята ни, след като Джина влиза в нея. В този момент бях обездвижена, не можех да помръдна и се паникьосах. От цялото напрежение, придошло ми от ситуацията, изпадах неколкократно в кратки безсъзнания. След едно от свестяванията ми това същество ми каза да не се притеснявам и че са тук само за да ме прегледат.

SC: Как изглеждаха? Типичните Зета същесва ли – 4-5 фута, големи очи, сиви на цвят?

SN: Големи черни очи и сива кожа. Още няколко пъти изпаднах в безсъзнание. По едно време успях да ги попитам кои са и какво правят с мен, какво се случва. И тогава чух отново да ми казват да не се боя и паникьосвам. ”Тук сме само, за да те прегледаме”. После усетих това чувство на хладен бриз преминаващ през тялото ти. Фокусирах се в него усърдно и после изведнъж, като отворих очи осъзнах, че не съм си в стаята, а на кораб.

Намирах се на този кораб в бяла стая, лежаща върху маса и около мен Зета същества, концентрирани върху коремната ми област. Тогава можех да се движа, но те ме удържаха. После пак изпаднах в безсъзнание...

След като се събудих, вече можех да се движа. Изправих се на леглото ми. В този момент вратата на банята се отвори и Джина излезе оттам, след като е стояла 4 часа вътре...

На сутринта бях в шок и се свързах с човек на име Морган от работата ми. Работех в една медиум група в Манъти Спрингс. Той ме прегледа и установи, че съм бременна. Аз му разказах за случилото се през нощта, а Морган след това ми разказа цялата история за програмата на Зета съществата и американското правителство, която по негови думи е започнала поне преди едно поколение.

Разказа ми за експериментите на Зета съществата да подготвят човешки майки да износват хибридни деца. Тогава, виждайки, че го приемам с недоверие, Морган ме застави да се обадя на майка ми и да я питам дали тя някога е преживявала нещо подобно. Тогава още не знаех за нейните преживявания. Веднага щом я попитах, тя ми отговори с разтреперен глас, че е била отвличана постоянно. Каза, че е имала добри отвличания и други неприятни. После ми разказа какво й се бе случвало.

После, щом затворих телефона, помолих Морган да ми обясни отново всичко и бях много ядосана, защото не исках да се случва, повтарях постоянно, че те нямат моето разрешение. А Морган ми отговори, че съм сключила договор за това и че трябва да го прекратим със сеанс. Не мислех, че бях сключвала договор, но по-късно през живота ми го направих...

В четвъртия ми месец вече си личеше, че бях бременна, но все още не можех да го приема. Бях направила десетки тестове и всеки от тях беше с позитивен резултат.

Помня много ясно, че в една от седмиците на четвъртия месец открих внезапно в леглото ми, че коремът ми е плосък. И тогава веднага разбрах, че детето е изчезнало, нямаше го. Вече не бях бременна. Нямаше кървене, нито следа от каквото и да е, все едно не е съществувало. Бях съкрушена и дълго време депресирана и с чувство на безпомощност...

SC: Това е второто голямо нещо, което ти се случва през 1994 година. После третото е, че си имала посещение от мъже в черно, които са те отвлекли до подземни воени бази, 25 етажа под земята и там са ти показали звезден кораб.

SN: И не само... След епизода с бременността исках да получа някои отговори. Затова започнах да разпитвам на работата ми при военните дали някой е чувал за тези програми на правителството по хибридизация. И след няколко месеца на безуспешно проучване, започнах да си мисля, че всичко това съм си го измислила, че е било просто психическа нестабилност.

Един ден се прибирах в къщи и пред нас ме очакваха двама мъже в черно, в черен “седан” (и това беше много преди да беше излязал филмът “Мъже в черно”). Качих се в колата им и ме откараха във воените бази NORAD в планината, на половин час път от Колорадо Спрингс.

Там ми показаха много кораби и сред тях една летяща чиния, която левитираше на малко разстояние от земята. После видях как един от хората там телепортира кутийка пепси от едната страна до другата страна на стаята. Подразбрах от него, че воените получават тези технологии в замяна на разрешение за Зета съществата да провеждат техните експерименти.

После в друга секция на планината ми показаха мъртво Зета същество зад стъкло. И бях сигурна, че е органично, а не кукла.

Накрая ме отведоха в друга стая, където чаках дълго време. После влезе един военен в пилотско облекло и ми каза, че сега, като видях всичко това, трябва да престана да разследвам. След това изпаднах в безсъзнание и се събудих осем часа по-късно в апартамента ми. Мисля, че тогава са ми направили някакво програмиране на подсъзнанието.

После си приготвих багажа, разделих се с приятелката ми и си тръгнах, като се “покрих” за 10 години.

SC: И всичкото това време пази тези тайни, не ги сподели с никого?

SN: Да. И най-странното беше, че тази ми реакция идваше естествено, сякаш така трябваше да постъпя, и го знаех вътрешно. През тези 10 години отивах, където си поисках, пътувах доста. Започнах да се развивам духовно, четейки много от тази литература. Водих много разговори по въпроса, срещнах се с много индиански учители и изучавах с тях шамански практики.

SC: През 2007 претърпя серия от масивни сърдечни удари. Мислиш ли, че се дължат на това, че си потискала всичко, което ти се е случило или е имало нещо друго, което да ги е причинило?

SN: Може да се е дължало на вродените ми проблеми със сърцето, но според мен се дължеше на чип, сложен в мен от военните.

SC: И си претърпяла неколкократни сърдечни удари и накрая всъщност си умряла?

SN: Да, така е. Накрая умрях.

SC: Какво се случи по-точно?

 

SN: За известно време бях мъртва, после ме върнаха обратно към живот. Но един момент тук на Земята може да значи много дълго време от другата страна...

Бях отведена в стая с изънземен, галактически посланик и ангел. Казаха ми, че току-що съм починала и че имам избор пред себе си. Тялото ми беше претърпяло много щети и не бих могла да се възстановя без помощта на Галактическата Федерация.

Те ми предложиха или да завърша мисията си така, защото бях дошла за да помогна на планетата. Другата възможност беше да оставя друго същество да влезе в моето тяло и да продължи мисията. Но след всичко, което преживях до този момент, ги попитах дали имам и друг избор.

Те ми отговориха, че има и трета възможност, на която съм способна, тъй като съм развито същество. Става дума за съжителство на две души в моето тяло. И аз веднага приех.

 

Това означаваше, че ще приключа моята мисия, човешкият ми аспект ще остане, за да продължи работата, която съм обещала да свърша, когато съм направила саможертвата да сляза от седмо измерение в трето.

SC: Изборът, който си направила, позволява няколко варианта.
Първият е, когато една душа изцяло заменя предишната във физическото тяло. Другият е, когато новата душа се прикачва към старата, за да я напътства, да й помага за известен период и после да напусне тялото отново.

Или това, което ти си избрала: новата душа се съединява с тази, която вече населява физическото тяло. По този начин имаш два живота, които се развиват по едно и също време в едно и също тяло.

SN: Правилно

SC: И какво е чувството?

 

SN: Понякога е сложно. Тъй като новоинкарнираната душа е силно активна в работата на Галактическата Федерация. Живея по различен начин и изживявам много нива едновременно.

 

SC: Животът ти е бил много труден в началото, защото в допълнение на всичко  дълго време не си знаела, че си направила този избор.

 

SN: Да, защото почти една четвърт от мозъка ми беше претърпял щети, бях напълно парализирана от лявата страна и не можех да говоря. После трябваше да ходя на различни видове терапии и почти ми се наложи сърдечна операция.

SC: Това ли беше всичко, което ти се случи за период от 2 години?

 

SN: Да

 

SC: Значи, когато минаха тези две години, започна да ти се възвръща паметта за случилото се. Разбра, че си и командир на звезден кораб и посланик на Галактическата федерация.

Как стават нещата? Лягаш си вечерта и после се намираш на звезден кораб и после обратно на Земята, когато се събудиш?

 

SN: Да, но е и по-сложно, защото мога също така да се би-локирам – да бъда на две различни места едновременно.

Друга мисия, по която работя, е да помогна в изграждането на мост между трето и пето измерение. И много други неща, които биха отнели много време, само за да ги разкажа.

Също така пътувах и във времето. Физически изчезвах и се появявах отново пред хора. Имаше и два пъти, когато не знаех къде съм, дали сънувам или съм будна.

Имам много определени неща, които трябва да бъдат с мен, за да ме ориентират в това къде съм и какво правя. И личното ми пространството е от голямо значение за мен, както животните ми и котката ми.

SC: Как знаеш, че всичко това е истина, а не се развива само в главата ти?

 

SN: Постоянните доказателства. Например сънищата ми, в които помагам на хора в бедствени ситуации и на другия ден го виждам по новините или телевизията.
Или сънувам, че нещо ще се случи и то се случва.
И годините, в които бях медиум, аз съм регистрирана като такава към правителството в Колорадо. Помагах им.

 

SC: Защото си работила и в спасителен отряд за известно време...

SN: Там бях развила способностите си да навигирам в астралното поле. Също така често прескачам в измеренията, където получавам информация за нещо, което по-късно се случва в нашето измерение. Не си измислям.

SC: Спомена за животните. Конете играят голяма роля в животата ти още от когато си била малка.

SN: Обичам животните и растенията като следствие от любовта ми към Гайа, майката Земя.

Когато ме прибраха в първия ми социален дом, ме тестваха за неща, на които имам позитивна реакция. И едно такова нещо бяха конете.

Явно са го посъветвали на приемните ми родители и те ми взеха кобила. И нашата любов беше от пръв поглед. Правих много неща с нея, яздих я, говорих й и тя ми отговаряше. По-късно разбрах, че мога да комуникирам с животните. Като малка си мислех, че просто си го въобразявам. Имах много силна връзка с тази кобила. А сега имам друг кон.
 
SC: Какво друго обичаш да правиш, освен да бъдеш с коня ти?

SN: Обичам да комуникирам с природата, да ходя на излети, на разходки навсякъде сред природата, да разговарям с нея и да търся кристали. Индианската ми кръв в мен кипи

SC: Какво те очаква в бъдеще?

SN: Ще продължа да посещавам срещи, да ръководя мисиите за светлинна “изолация” (Containment) на негативните същества, също така редица други проекти.
Ще публикувам нова информация скоро на моя блог.
Когато Разкриването се случи, ще работя с галактическите емисари във физическа форма.

SC: За нашето радио ти избра музикален поздрав с песента Who You Are на AJ Michalka. Защо?

SN: Считам я за саундтрак на моята мисия. Песента е с много хубави послания и е за всеки. Няма значение какво имате на тази земя. Важно е кои сте и каква ви е мисията тук на Земята. С какво можете да допринесете на света, човечеството, природата. Важно е кои сте! Движим се към едно ново общество, базирано на любовта между нас и на сътрудничеството.

SC: Сиера, за мен беше истинско удоволствие. Благодаря ти много! Ето го и поздравът на Сиера за вас, радио слушатели, от филмаа на Дисни “Секретариат”.

“It’s Who You Are” – by AJ Michalka

Превод: Златолин

Източник:

http://the2012scenario.com/2012/08/transcript-sierra-neblina-on-the-light-agenda-part-22/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=transcript-sierra-neblina-on-the-light-agenda-part-22

 

 

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lucecita
Категория: Новини
Прочетен: 2572561
Постинги: 995
Коментари: 99
Гласове: 914
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол