Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2015 17:11 - КОСМИЧЕСКО РАЗКРИВАНЕ: Конференция на Супер Федерацията
Автор: lucecita Категория: Новини   
Прочетен: 4844 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


КОСМИЧЕСКО РАЗКРИВАНЕ: Конференция на Супер Федерацията

Интервю на Дейвид Уилкок с Кори Гуд – 13 октомври 2015

Свободен превод със съкращения

Д.У.: Здравейте! Добре дошли в света на потресаващото, странно и изглеждащо неправдоподобно Космическо Разкриване! Беседваме с Кори Гуд, инсайдер на инсайдерите. Кори, добре дошъл!

К.Г.: Благодаря.

Д.У.: Говорим за лейтенант-полковник Гонсалес, загадъчна фигура, която възбуди огромно любопитство в Интернет. Някои хора твърдят, че той всеки момент ще излезе на светло и ще започне да говори. Така ли е?

К.Г.: Не, негово появяване на светло изобщо не се планира.

Д.У.: Просто хората в Интернет искат да видят още един човек, който знае това, което и Вие. Защо разкриването на Гонсалес не е добра идея?

К.Г.: На Земята Гонсалес живее под прикритие, и изобщо той рядко е на Земята. Ако той сега се разкрие, би подложил на опасност себе си и целия проект. Той няма деца, няма семейство. Хората сигурно си мислят, че за него е по-безопасно да се появи пред публиката, отколкото за мен, защото аз имам  семейство и деца. В известен  смисъл това е така.

Д.У.: И така, очевидно, Сините Авиани помагат на групата “Слънчеви Пазители” при разкриване на космическите тайни на човечеството. Как започна всичко? Аз прекрасно помня, как през февруари 2015 в беседа по Скайп Вие разказахте, че от целия Алианс на ТКП (Тайни Космически Програми) Сините Авиани са избрали именно Вас. Как се случи това?

К.Г.: Както помните, аз казах, че общувах с едно същество, за което тогава не исках да говоря по-подробно.

Д.У.: На мен ми е любопитно, защо настоявахте за това? Аз знаех само, че съществото е със син цвят. Навярно имахте опасения за семейството си?

К.Г.: Да. И досега не мога да говоря за това. Но...

Д.У.: Кога установиха контакт с Вас?

К.Г.: Преди 4 години. Оказа се, че и Гонсалес е бил в контакт с тях приблизително от толкова време. Той е изпълнявал ролята на посредник между Сините Авиани и отцепилата се от ТКП група, в която влизаше групировката "Слънчеви Пазители”, и не само тя. В нея влиза цял конгломерат от отцепници от различни космически програми. Известно време Гонсалес предаваше информация от Сините Авиани. И по някое време, съвсем неочаквано, те му назовават моето име. Гонсалес идва в Съвета на ТКП и казва, че Сините Авиани са избрали мен за свой делегат. На Съвета това не се харесало, защото те искали делегат да е Гонсалес.

Д.У.:  Как Гонсалес живее под прикритие? Има ли дом, автомобил?

К.Г.: Да, той живее в къща в селска местност.

Д.У.: Значи, на хората наоколо той казва, че има конкретна работа, където ходи?

К.Г.: Да.

Д.У.: Вие казвахте, че Авианите са установили контакт с Вас преди 4 години, през 2011 г. Кога се е случило това – преди да се появят около сто видими сфери с размера на Луната, Нептун и Юпитер?

 К.Г.: Това се случи и преди тяхното появяване, и по време на самото им пристигане.

Д.У.: Предполагам, че са се предприемали значителни усилия. Изглежда, едно от тях е било появяването на сферите. После – подбор на делегатите, като се започне с Гонсалес. После, когато Вие сте станал готов за дадената мисия, са поканили и Вас.

К.Г.: Да. Мен ме готвеха, но аз не знаех, че ме готвят, и за какво. Започнах да получавам информация от Сините Авиани.

Д.У.: Когато се състоя първият контакт, Вие действително ли ги видяхте такива, както на илюстрациите на Андроид Джонс? Същества ли видяхте или Синя Сфера?

К.Г.: Отначало Сините Авиани идват при хората по време на сън, при осъзнато сънуване. След това, като Ви подготвят насън, те се появяват пред Вас физически.

Д.У.: В “Закона на Единното” (The Law of One) е представен именно такъв протокол на контакта. Освен това се казва, че по-късно Сините Авиани прекъснали повечето физически контакти с хора, защото у хората се разраствало голямо его. Те започвали да се гордеят, да се представят за месии и да изискват поклонение от другите хора. Във Вашата история ме порази това, че Първичната Директива за невмешателство в свободната воля при установяване на лични контакти изглежда се е наложило да се смекчи поради изискванията на момента. Предстои ни влизане в Златния Век и ни трябва помощ.

К.Г.: Да. След всяка среща настоятелно ме предупреждават и ми напомнят за моето собствено его, и че получената информация в никакъв случай не трябва да става култ или религия.

Д.У.: А как започна всичко? Казахте, че отначало сте имали сънища. Кога осъзнахте, че сте в контакт с тези, които сега  наричате Сините Авиани?

К.Г.: Аз осъзнавах това и в сънищата си.

Д.У.: В сънищата те приличаха ли на нашите изображения?

К.Г.: В по-голямата си част. Това изображение още не е съвсем съвършено, но да, приблизително такива те се появяваха в сънищата ми. И наяве, когато се представиха във физическа форма.

Д.У.: В сънищата често се случват множество странни метафорични, символични, невероятни неща. А като се вгледаш, всичко се променя. Вашите сънища символична природа ли имаха или повече напомняха за осъзнат контакт?

К.Г.: Те бяха напълно осъзнати, Напълно реални и осезателни. Никога преди това не съм имал подобни сънища.

Д.У.: В Интернет има много хора, които се опитват да твърдят, че и с тях се е случвало нещо подобно, че и те са имали същия контакт като Вас. Те започват да се считат за авторитетни фигури и се държат така, сякаш тяхната информация трябва да се разглежда като равна на Вашата. Може би много такива хора са просто мошеници. Тяхната информация се отличава от тази, която съм чувал. Как влиза в контакт болшинството хора? Какъв опит може да ги очаква?

К.Г.:  В Алианса на Съществата от Сферите, Сините Сфери са същностите с най-висока плътност. По ниво на плътност те превъзхождат Сините Авиани. Но изглежда, всички са зациклили на Сините Авиани. Навярно в тях има нещо романтично. И все пак, повечето хора влизат в контакт именно със Сините Сфери.

Д.У.: И как се случва това?

К.Г.: Обикновено пред хората се появяват една или няколко Сфери. Те летят наоколо, после се спират и започват да пулсират. Хората или получават съобщение, което съзнателно помнят, или си мислят, че просто са наблюдавали нещо странно и не разбират, че са получили послание подсъзнателно или посланието е получил техният Висш Аз.

Д.У.: Това е просто поразително. Позволете да включа и нещо лично. Аз съм прочел “Закона на Единното” и всички книги на Сет. Карла Рюкерт и Джейн Робертс според мен са два от най-добрите канала на нашето време. В книгите двете точно описват посещенията на Сините Сфери. Аз се разстройвах и се чудех, защо такова нещо не се случва и с мен. В “Закона на Единното” се казва, че Сините Сфери ще се опитват да се свържат с вас телепатично. Те не се стремят към личен контакт, ако това може да се избегне.

Веднъж бях на гости в Северна Каролина. Медитирах в полето и видях НЛО, за пръв път в живота си. Той се криеше зад облак, после изчезна. После аз произнесох като молитва, че много искам в моята стая да се появи светлинна сфера и да ми предаде разумно съобщение.

След няколко дена се обадих на баща ми. Едновременно на другата линия беше и брат ми, баща ми направи разговора общ. Разказах им за НЛО-о, а брат ми каза: “Колко забавно, в моята стая се появи светлинна сфера и ми предаде разумно послание”. Той медитирал, вдигнал глава и видял, че под тавана се появила светлинна сфера, която се разширила до метър и половина и образувала нещо като вихров тунел. Т.е. пред него под тавана пулсирала истинска звездна врата. На моя сайт имам цяла статия от 2001 г. за този случай. И там пише: Братът на Дейвид получава извънземен контакт. Предали са му такова послание: “Възнесението, за което пише твоят брат, няма да се случи мигновено. Това ще бъде редица от все по-извисяващи преживявания. Твоето е първото от тях”. Просто невероятно!

К.Г.: Подобни преживявания имат десетки, дори стотици хора.

Д.У.: Каква е ролята на Гонсалес сега?

К.Г.: Той е бил избран за делегат на ТКП. Той е бил посредник между ТКП и Сините Авиани. А мен ме назначиха за делегат между Сините Авиани и Алианса на ТКП, а също множество други групи, с които Сините Авиани искаха да се срещнат, но не желаеха да общуват директно. Изпращаха мен на всичките съвещания на Съвета на Федерацията. Гонсалес ме съпровождаше на някои от тях.

От неотдавна Гонсалес взима участие почти на всички съвещания и конференции. Докато аз бях зает със снимките на нашите интервюта, се състояха две важни съвещания, където Гонсалес ме е замествал. Едната среща се е състояла с Федерацията на Алианса на Драконите. Тя е била доста травмираща за Гонсалес. Затова пък второто съвещание е било много по-вдъхновяващо и приятно. Това е била конференция на Супер Федерацията. В нея участвали 40 извънземни групи, участващи в 22 програми за експерименти с човечеството. Присъствали са и още 20 групи (или общо 60), които също участват в така наречения “грандиозен експеримент”.

Д.У.:  Разкажете накратко какво правихте отначало на конференциите на Супер Федерацията? На колко години сте бил и каква е била Вашата работа?

К.Г.: Бях много млад, още нямах 13 години. Присъствах в ролята на интуитивен емпат (човек с екстрасензорни способности). От момента на пристигането на съвещанието и конференцията, всеки от нас се придружава от трима интуитивни емпата. Те са нужни за откриване на измама или опасност. Именно това правех и аз. Сега, когато Гонсалес и аз пристигаме на срещи, нас винаги ни придружава такава група за поддръжка.

Д.У.: Знаеха ли членовете на Супер Федерацията, че Вие сте там за откриване на измама?

К.Г.: Разбира се. Всички те имаха такива групи за поддръжка. Аз вече описвах големия модулен кораб-совалка. Той може да се приспособява за различни мисии. Той е дълъг 18-20 метра. Гонсалес и неговата група за поддръжка отишли с такъв кораб в региона на газовите гиганти, някъде между Юпитер и Сатурн. Даденият регион не се вижда в телескоп, защото се намира в мехур, където времето е изкривено. Вие влизате в него и трябва да излезете от същото място, откъдето сте влезли. Когато влизате, там всичко е черно. Не се виждат Слънцето, звездите, планетите. Нищо, абсолютно черно. Можете да видите единствено самата станция, където се провеждат съвещанията на Съветите. Вижда се и само как другите кораби изпълняват стиковката с помощта на двойни стиковъчни манипулатори.

И така, след влизането, корабът на Гонсалес застава на дока и екипажът излиза. Сега Гонсалес за пръв път го признават, защото по-рано той е влизал в състава на групата за поддръжка.

Д.У.: Моля опишете, как изглежда това място?

К.Г.: Това е космическа станция, невероятно развита технологически. И така, Гонсалес излиза от кораба и тръгва по коридорите към главната зала на Съвета на Федерацията. Хората го приветстват. Влизате в главната зала, там са посочени местата, където седят отделните делегации. Местата на всяка делегация са разположени във вид на подкова. На неголямо възвишение се намира креслото на делегата. Още три кресла се намират малко по-ниско. Местата на всяка делегация са оградени с парапет. Делегатът седи в главното кресло, отзад седи съветникът.

В този случай залата била особено препълнена. Всички присъстващи знаели, че предстои важно съобщение. Наложило се да сложат допълнителни столове за всичките 60 групи.

Гонсалес много се вълнувал. На предишната среща, когато аз бях делегат, а той ми оказваше поддръжка, аз седях на главното кресло и работех като универсален преводач от монотонния извънземен език, който освен мен никой не чуваше и не разбираше.

И така, Гонсалес седнал в креслото. Отпред излязло същество и направило няколко съобщения. Това било едно от съществата, с които ние в ТКП сме добре запознати. Кожата е с цвета на тиква, големи сини очи и гребен от едното ухо до другото, много висок. Облечено е в нещо като монашеска роба.

Съществото представило Гонсалес на аудиторията и го помолило да излезе отпред. Гонсалес излязъл отпред и направил съобщение, което мнозина се надявали да чуят. Казал, че вътрешната бариера около Земята ще бъде отслабена за много извънземни, които са блокирани на Земята... Те са “дружествени”, намират се тук с цел изучаване на нашите океани и джунгли и не се интересуват от човечеството. Те изучават нашата екосистема и са блокирани на земята, което им е създало маса проблеми.

В резултат от съобщението на Гонсалес, те успели да се свържат със своите групи за поддръжка, които ги очаквали далече извън орбитата на Земята. След съобщението на Гонсалес в залата се чувствало грамадно облекчение. После Гонсалес казал, че те се връщат към старата система за патрулиране на решетката – нещо като контрол на въздушните комуникации, позволяващ на персонала да пристига и да отлита. После се върнал на мястото си и седнал на креслото си.

След това представителите на всяка от 40-те групи излезли отпред и направили кратко двеминутно съобщение. Казали общи думи за това, какъв е приносът им в “грандиозния експеримент”, колко са велики, колко хубави неща са направили за нас и пр. След това те се върнали в своите совалки и отишли да рапортуват на своите бази.

Д.У.: Какви свои дела те считат толкова ценни за нас?

К.Г.: Те смятат, че “грандиозният експеримент” е от полза за цялата галактика и извън нейните предели. Сините Авиани казваха, че макар някои същества да са много дружелюбни от наша гледна точка, те все пак са силно ориентирани към своята програма и присъства аспектът на служене на себе си (който трябва да се вземе предвид).

Д.У.: Съществата ни считат за “висша раса” и затова се опитват да създадат универсален човек?

К.Г.: Има 22 програми, и някои от тях се конкурират помежду си. Има също така програма на Драконите и пр. Всичко е много сложно.

Д.У.: Каква полза можем ние да донесем на галактиката?

К.Г.: Обикновено като казваме “ние”, имаме предвид плът и кръв. Но се извършва и духовен експеримент, което не се осъзнава от повечето хора. Някои същества се въплъщават като нас.

Д.У.: Вие казвахте, че това е една от програмите?

К.Г.: Част от една програма. Някои хора, които се считат за Звездни семена или Пътешественици, всъщност се явяват представители на извънземни групи, които са се въплътили тук. Повечето хора, които са в контакт със Сините Сфери, са Звездни семена или Пътешественици.

Д.У.: В своето физическо въплъщение такива хора съзнателно не помнят, че в минал живот са били извънземни?

К.Г.: Да.

Д.У.: Те са свързани с правила, съгласно които трябва да играят хора, да изглеждат като обикновени хора?

К.Г.: Да. Сините Сфери, които ги посещават – това е част от процеса на пробуждане. Точно сега такива хора преминават през пробуждане и си спомнят своята роля, своята мисия в този живот и защо са тук.

Д.У.: Знае ли Супер Федерацията за енергийните изменения, които протичат на Слънцето, за енергийното цунами, за което разказвахте?

К.Г.: Разбира се. Много от тях са планирали да не са вече тук, когато стане преходът. Това е била и целта на създаването на външната бариера – да оставят тук тези, които имат отношение към негативните опити с нашата биосфера и с човечеството, да не им се позволи да избягат.

Д.У.: В “Закона за Единното” се казва, че когато се случи квантовият скок, а вие не сте готови за прехода в 4-та плътност, вашето електромагнитно тяло от трета плътност престава да работи поради несъвместимост. Т.е. ако хората са дълбоко затънали в трета плътност и не са достатъчно чисти, за да минат през тези преобразования, това за тях ще е като смъртна присъда.

К.Г.: Да. Извънземните и Сините Авиани се надяват и вярват в Закона на Природата и Закона на Единното.

Д.У.: Имаме още много теми за разговор. Хората трябва да узнаят истината. Благодаря ви за вниманието!

Целият текст на руски език:

http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=211

 

Свързана статия:

КОСМИЧЕСКО РАЗКРИВАНЕ: Агарт – Разширяване на границите:

http://lucecita.blog.bg/novini/2015/10/15/kosmichesko-razkrivane-agarta-razshiriavane-na-granicite.1399701




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lucecita
Категория: Новини
Прочетен: 2580361
Постинги: 995
Коментари: 99
Гласове: 914
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол