20.12.2015 20:06 - КОСМИЧЕСКО РАЗКРИВАНЕ: Извън границите на Слънцето

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КОСМИЧЕСКО РАЗКРИВАНЕ: Извън границите на Слънцето

Интервю на Дейвид Уилкок с Кори Гуд - 8 декември 2015 г.

Сезон 2, епизод 11

Свободен превод със съкращения

Д.У. : Добре дошли на “Космическото Разкриване”! На поредното интервю с Кори Гуд. Кори, благодаря Ви, че сте с нас.

К.Г. : И аз Ви благодаря.

Д.У. : В предишното интервю говорихме, че МКК (Международният Корпоративен Конгломерат) се е разширил в цялата Слънчева система. Казахте, че особено интересна е тяхната дейност на спътниците на Юпитер и Уран. Споменахте, че в някакъв  смисъл Сатурн се оказва забранена зона.

К.Г. : Да.

Д.У. : По-рано говорихме за хора, които са се устроили на тъмната страна на Луната. Казахте, че те влизат в Супер Федерацията, но че Марс се счита за отделна територия.

К.Г. : Луната е “сборно място” за представители на Супер Федерацията и на Алианса на драконианците. Множество различни видове, които не се обичат много. Но това е строго неутрална дипломатическа зона, където разни хора живеят мирно на няколко километра един от друг там, където хилядолетия наред са воювали помежду си.

Д.У. : Да. Освен това казахте, че Марс има един вид суверенитет. Има ли връзка между заселниците на Луната, заселниците на Марс и заселниците на спътниците на Сатурн, които описвахте? Или всички те са различни?

К.Г. : Има разлика, и то много съществена. Когато описвах Съвета на Супер Федерацията, казах, че той се състои от Съвети на други Федерации, други различни организации и групи. Чувал съм да се използва думата “Конфедерации”. Това е нещо като гигантско “ООН” на всичките различни федерации, конфедерации, съвети, провеждащи срещи и събрания. Има 40 основни групи и 20 други групи, които прекарват заедно известно време, но не всички. Това са основно представители на групите от хуманоиден тип. Техните бази в по-голямата си част се намират на обратната страна на Луната и на определени спътници на някои газови гиганти, особено на Сатурн. Около определени спътници на Юпитер и Сатурн има места, където на нашите кораби строго е забранено дори да се приближават. И това е в нашата собствена Слънчева система! Тези места са недостъпни.

Д.У. : “Наши кораби” означава кораби на групировката “Слънчеви Пазители”?

К.Г. : На Тайната Космическа Програма (ТКП).  Достъп не се разрешава на нито една ТКП от Земята. На никакви земни космически кораби не е позволено да се приближават към спътниците повече от определено разстояние.

Д.У. : Един от моите инсайдери, Джейкъб, за когото съм  споменавал, казва, че вътрешната част на някои спътници има определена геодезическа форма, например додекаедър.  Петоъгълни стени с дървета, пригодна за живот земя, и че вътрешната част е куха. На вашия кораб вие можете да долетите до определено място, после се обръщате и летите в обратна посока. Но, попадайки вътре, се оказвате в свят, който прилича на рай. Как мислите, това отнася ли се за спътниците на Сатурн? Такива ли са те отвътре?

К.Г. : Да. Сблъсквал съм се с информация, от която съм се старал да се държа колкото може по-надалече. Всичко това е толкова невероятно... Но нашата Луна също е изкуствено тяло.

Д.У. : Това казват всички, които са в течение, с които съм беседвал.

К.Г. : Луната се намира на фиксирана орбита, свързана със Земята. Това се постига с някаква технология на следящ лъч. Тя фиксира Луната на орбита, свързана със Земята. Освен това откриха енергийно поле, което отива дълбоко в Земята. Там то се съсредоточава така, че да служи като котва за Луната. Отдалечавайки се от Земята, Луната изменя положението си само на няколко сантиметра за всяко определено количество години.

Д.У. : Искате да кажете, че това не е обичайно за спътник?

К.Г. : Разбира се, че не. Плътността на Земята и нейното гравитационно влияние, което тя оказва на време-пространството, създавайки с въртенето си торсионно поле и изкривявайки пространство-времето, явно не е достатъчно за прихващане на тяло, което има плътност... това, което учените наричат изчислителна плътност на Луната. Със своето въртене Земята влияе на Луната, като я принуждава и тя да се върти. Но Луната не се върти, тя е фиксирана. Тя е фиксирана твърде близо до Земята, а такова тяло е невъзможно да се прихване. Нито един от научните модели не потвърди, че някога Луната е била част от Земята, а после се е отделила вследствие на катаклизъм, който се е случил преди около 500 000 години, и е станала спътник.

Д.У. : Именно това ми казваха и другите инсайдери.

К.Г. : Така пише в документите.

Д.У. : По телефона ви разказвах за това, което много ме впечатли. Запознат ли сте с “Брилянтовия чакъл”?

К.Г. : Да. Операция “Брилянтов чакъл”,
с обратно проследяване... Такава програма използват съдебните медици на Земята. След като беше съставена карта на всички астероиди и техните траектории, успяхме да се върнем много стотици години назад, където всички те са се намирали в един момент.

Д.У. : Да. Съвсем неотдавна бяха получени снимки на Плутон, за пръв път изпратени на Земята. А после получиха снимки на Облака на Оорт. Има ли нещо от рода на Облака на Оорт там, където са се насочили за създаване на минно-добивни шахти и строителство на колонии?

К.Г. : Облакът на Оорт е пълен с изненади. Плутон също е много интересен планетоид. Той има много странна орбита. Тя не лежи в равнината на орбитите, на която се намират орбитите на всички други планети.

Д.У. : Да. Плутон се движи по елиптична орбита, която се намира под ъгъл спрямо орбитите на другите планети.

К.Г. : Това е свързано с факта, че се намираме в неуспешна бинарна система. Вътре в Облака на Оорт има и други планети с размерите на Плутон.

Д.У. : За което не ни казват?

К.Г. : Да.

Д.У. : Успял ли е МКК да намери руини от Расата на Древните Строители, които може да се херметизират и да се използват за колонии?

К.Г. : Руини от Расата на Древните Строители са открити навсякъде. И в Облака на Оорт. МКК стигна до Облака на Оорт и построи бази върху планетоиди.

Д.У. : Имал ли е МКК проблеми с излизането извън Слънчевата система? Лесно ли е да се напусне Слънчевата система?

К.Г. : Да, те са били в няколко слънчеви системи. Има две групи, които работят извън пределите на Слънчевата система. Едната от тях е групировка от типа на НАТО, от типа на Лигата на Нациите или от типа на ТКП.

Галактическата Лига на Нациите действа основно извън Слънчевата система. И Тъмната Флота – свръхнапреднала, войнствена, агресивна тайна космическа флота, която работи заедно с Алианса на драконианците. Тя лети извън пределите на Слънчевата система и помага на драконианците в техните войни.

Д.У. : Добре, има две обединения, но Вие споменахте няколко системи. Създава ли МКК колонии извън нашата Слънчева система, наред с Глобалната Галактическа Лига на Нациите? Намерили ли са извън пределите на Слънчевата система необходимите материали, които ги няма тук?

К.Г. : Всички нужни суровини ги има тук. Но в нашия звезден куп има много други бази на няколко други космически програми, включително МКК.

Д.У. : Казахте “много”?

К.Г. : Да. От това, което съм виждал … Вече разказвах, как ме взимаха на спътника на газовия гигант.

Д.У. : А, Вие имате предвид базата на Глобалната Галактическа Лига на Нациите?

К.Г. : Да.

Д.У. : Значи това е бил спътник?

К.Г. : Да.

Д.У. : Казвахте, че там има вода.

К.Г. : Да. В пещерата, където спираше корабът, преминаващ през портала, ако погледнете наляво, имаше безопасна зона, през която хората влизаха в съоръжението. А надясно попадате в пещера. Ако погледнете от пещерата, можете да видите в космоса други структури от типа на постройките на спътниците. Отвън имаше водоем със сияеща вода, където хората си почиваха.

Д.У. : Има ли много други водни планети, където бихме могли да се преселим в случай на нужда?

К.Г. : Да, но, това ще е сценарий, ако ни се наложи да отидем и да ги отнемаме от някого.

Д.У. : Разбира се, нали повечето планети вече са обитаеми.

К.Г. : Да, май така излиза. Повечето бази се намират на спътници от земен тип.

Д.У. : И те се въртят около планети от типа на газовите гиганти?

К.Г. : Да. Много от тях са Супер-Земи и планети от земен тип. Ние не сме такива редки и особени, както сме свикнали да мислим. Да, ние имаме широк диапазон генетично разнообразие. Но, съдейки по пътешествията, които извършва ТКП, и по търговията с извънземните групи, които докарват образци от живот от други планети, съществува невероятно разнообразие на живот.

Сценарият, при който ще ни се наложи да отвоюваме друга планета, няма да се осъществи, защото всичко ще се измени. Но ако тръгнем по пътя, когато ще изчерпим всички ресурси на нашата планета и ще намерим друга планета за обитаване, на нас ще ни е много трудно. Защото моделът на галактиката е такъв, че на всяка планета от земен тип има огромно многообразие на живот и, разбира се, на разумен живот.

Д.У. : Каква е логистиката за преместване в друга Слънчева система? Споменахте, че немците започнали от полети с продължителност няколко часа, за да попаднат там, а после, с развитие на технологиите, времето на полета се съкратило до няколко минути.

К.Г. : Сега полетът от една звездна система до друга е чиста рутина. Той почти не изисква време.

Д.У. : Даже на огромни разстояния?

К.Г. : Даже на колосални разстояния. Всяка планета, всяка звезда, всяка галактика е свързана с останалите с електромагнитна връзка, с някакъв вид паяжина.

Д.У. : Т.е., някакъв вид електромагнитни нишки?

К.Г. : Да. И ако правилно сте извършили изчисленията, от точка А в точка Б можете да попаднете с един скок. Вместо да летите в открития космос с помощта на свръхсветлинен двигател или кораб, вие можете да минете през портал или нишка, където време не съществува. Всичко става практически мигновено.

Д.У. : А не трябва ли да се чака, докато нишката се окаже в нужното изравняване?

К.Г. : Трябва. Изчисленията трябва да са точни, иначе няма да попаднете там, където искате.

Д.У. : А няма ли други начини, свързани например с прескачане? Ако конкретни нишки са недостъпни, може би има много други начини?

К.Г. : Да, то е като когато искате да летите от Източното крайбрежие до Западното крайбрежие (на САЩ), можете да летите директно или да направите няколко междинни кацания.

Д.У. : Има ли маршрути, при които полетът се управлява от компютърна програма и не е нужна намесата на човека? Хората слизат в една звездна система, веднага се насочват към следващия портал и отново отлитат? Или трябва да чакат, докато се отвори порталът?

К.Г. : Да, налага се да чакат, докато се отвори порталът. Това е присъщо на системата от портали, разположена близо до нашата Слънчева система. Ето защо имаме такъв напрегнат трафик от страна на други същества. Повечето прелитат транзитно и дори не се спират в нашата Слънчева система. Те долитат до нашата Слънчева система, спират, чакат, извършват изчисления, чакат подходящото време, скачат на паяжината, водеща до местоназначението и отлитат.

Д.У. : И всичко това не отнема много време?

К.Г. : Не. Извънземните правят това много отдавна, при тях всичко е отработено.

Д.У. : И, може би всичко е автоматизирано, нали?

К.Г. : Вероятно да.

Д.У. : Не всички планети са гъсто населени. Може би има доисторически планети, където все още няма развит разумен живот.

К.Г. : Разбира се, те се намират на различни нива на развитие.

Д.У. : Намирали ли са МКК или други групи от космическата програма такива доисторически планети близо до нас?

К.Г. : Аз съм чел за това. Не знам къде се намират такива планети, но съм чел за това. Да, има планети, които може да се опишат като планети с доисторически условия.

Д.У. : Опитвали ли са се да използват такива планети, да кацат на тях или да строят аванпостове?

К.Г. : Има една планета, за която изтече информация. Носят се слухове, че има доисторическа планета, с която е открита портална връзка, и че земните синдикати, свързани с МКК, са изпращали там хора. Съществува проект за осигуряване на оцеляване на видовете.

Д.У. : Колко доисторическа е тази планета? На ниво трилобити или пълзящи раци?

К.Г. : По-скоро на динозаври.

Д.У. : Динозаври? А нямаме ли в космическата програма технологии за засяване на планетата с жизнени форми от Земята и да се направи по-благоприятна за нас и по-приличаща на Земята?

К.Г. : Когато работех на изследователския кораб, такава технология интензивно се разработваше. И дълговременното преобразяване на планетата, разбира се, е по силите ни.

Д.У. : Добре. Обсъждайки плановете за заселване на нашата Слънчева система, Вие казахте, че не можем да кацаме на газовите гиганти, защото там е твърде горещо и налягането е твърде високо.

К.Г. : Отделна история е Венера.  На повърхността на Венера имаме здраво херметизирани бази. Но по-голямата част от базите на Венера се намират в горните слоеве на атмосферата, в облаците. Има огромни бази, плаващи в облаците на горния слой на атмосферата, и тези бази се контролират от МКК.

Д.У. : Добре. Много пъти виждам невероятни паралели между това, което говорите Вие, и това, което разказват други знаещи инсайдери и «Законът за Единното» («
The Law of One»), и това не може да е просто съвпадение. В «Закона за Единното» се казва, че групата, която споделя информацията, е живяла на Венера преди 1,2 милиарда години. Знаете ли нещо за намерени там руини? Има ли някакво свидетелство за древна цивилизация?

К.Г. : Информацията за Венера е силно засекретена. Там определено става нещо. На стъкления планшет виждах кораби, които долитаха на Венера и отлитаха от планетата. Но на Венера става нещо такова, за което нямам никакво понятие. Може би ще се появят други разобличители. След серията от наши интервюта, имам усещането, че и други най-после ще се престрашат. Знам, че мнозина са говорили с Вас и с други изследователи, но само в частни беседи. А пред камера те са стигали до определена черта, спирали са се и не са разказвали всичко, което знаят. Познавам много от тези хора и знам с какво са се занимавали. Те знаят много повече. Надявам се, че мога да вдъхновя много такива хора да споделят информация.

Д.У. : Остана ни време да поговорим за спътниците на Марс – Деймос и Фобос.  Построил ли е МКК нещо на тези спътници?

К.Г. : Знам, че са ги изследвали, но не съм уверен дали са построили нещо на тях. Знам, че Фобос са го изследвали множество различни групи. Трудно е да се нарече планетоид изкуствено съоръжение. Изследвали са го за получаване на технологии. Редовно, когато в кората на Марс се натрупва електричество, планетат изпуска огромни мълнии, които бият по Фобос. Затова не знам дали това е подходящо място за кацане или за строителство на бази.

Д.У. : Всеки път, когато задавам въпроси, аз научавам много нови неща. Просто потресаващо! Вие трябва да знаете това. До нови срещи!

Целият текст на руски:

Целият текст на английски:

Cosmic Disclosure: Beyond the Limits of the Sun
Season 2, Episode 11
КОСМИЧЕСКО РАЗКРИВАНЕ - Интервюта на Дейвид Уилкок с Кори Гуд в превод на български – списък с линкове:

1. ivo1 - Страхотно интересна информация но ...
21.12.2015 15:15
Страхотно интересна информация но и доста ускъдна! Знам,че нещата са много напред от това което знаем и ми е чудно защо още се крие истината за световете и най-вече до кога ще си играем на "велика"цивилизация? От ясно по- ясно е че не сме единственни и че нещата не са това което са на земята!Не е ли крайно време вече истината да блесне с пълната си светлина?Неуки и изостанали в развитието си винаги ще има,трябва ли да чакаме и на тях да им "дойде акъла"? По този начин се задържа нашето развитие и каква вина имаме ние за това задържане?
цитирай