06.01.2017 22:08 - Дейвид Уилкок: Расата на Древните Строители

Последна промяна: 08.01.2017 18:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Расата на Древните Строители

Откъси от най-новата книга на Дейвид Уилкок “Тайните на Възнесението”, свободен превод от руски език

Порталите – естествени звездни врати в космическата паяжина от плазмени нишки.

В космоса има определени места, където при съответно изравняване естествено се отварят портали. Напредналите цивилизации паркират своите кораби до такива портали и чакат да се отворят вратите. Има множество портали, позволяващи мълниеносно придвижване из нашата Галактика. Но има само няколко места, откъдето може да се пътешества в други галактики. Можете да откриете такива места, като намерите огромните плазмени нишки, които се издигат от нашата Галактика и се устремяват в космоса.

Нашето Слънце се намира в група звезди, които хората на инсайдера Кори Гуд наричат «Локален куп». Всички звезди се държат така, сякаш са свързани една с друга. Енергийни пулсации се разпространяват из цялата група.

Според Кори върху всички звезди от нашия локален куп гравитационно и енергийно влияе огромен портал, който ви пренася директно в съседни галактики. Така че нашият локален куп е много желана зона.

Най-удивителното е, че нашето Слънце се намира близо до галактическа звездна врата. Ние сме по-близо до входа, отколкото която и да е друга звезда в местния куп. Този голям красив портал се намира точно до границата на нашата Слънчева система и е на милиарди години.

Най-големите звезди в нашия локален куп са Сириус, Арктур,  Алфа Центавър.

Слънчевият цилиндър

Източници от НАСА потвърждават, че ние се намираме  в центъра на обширна тръба от плазма, наричана Слънчев цилиндър. Обкръжението на Слънцето е пространството, свързано с цилиндъра, центриран в Слънцето и перпендикулярен на диска на Млечния Път. Така че ние се намираме в средата на колосална колона от енергия.

Нашата Слънчева система се намира в средата на огромен отвор, от който на всички страни излизат тунели, които пронизват обкръщаващата стена от плътен газ. Според инсайдери такива плазмени тунели представляват проходими червееви дупки. Ние сме разположени на прекрасно място, точно в средата. Масивната плазмена тръба преминава през цялата ни галактика и е закотвена в нашето локално обкръжение. Астрономът Бъркли Уелш я нарича «локален комин».

Франсоа Крифо, астроном от Парижката обсерватория пояснява, че тази тънка обвивка от плътен газ, обкръжаваща местната кухина, е пробита на няколко места. По няколко напраления нашата кухина изглежда е съединена чрез тунели от горещ разреден газ с други подобни региони.

Нашата галактика е заобиколена от сферична област от газ, наричана галактически ореол. Нашето Слънце се намира точно в средата на плазмена тръба, която се издига нагоре до самия край на ореола. Според Кори Гуд оттук  тръбата се простира до други галактики и може безопасно да се използва за пътешествия през портала при съответното изравняване. Такива галактически «комини» широко се наблюдават и в други галактики.

... Във вселената има закони, които пречат на негативните сили да завземат и разрушават цивилизации навсякъде, където поискат.  Достатъчно развита култура може да развие технология за защита на цялата си слънчева система и дори на целия звезден куп....

Из цялата Слънчева система са разхвърляни много древни руини на напреднала технология. В много случаи ценните артефакти се разрушават и се закопават в ями, за да не бъдат открити и използвани от разни извънземни групи.

На Луната са открити много кули и куполи, но те само пресъздават копия на много по-древни артефакти от същия материал – прозрачен алуминий с много голяма здравина. Древни обелиски, пирамиди и куполи са открити на планетите и  на повечето спътници и астероиди в нашата Слънчева система. Това е една от големите тайни на военната космическа програма. Според инсайдера Брюс тези артефакти са построени от 3 до 10 различни цивилизации в различни времена на нашата история.

Най-старите руини са били построени от тези, които те наричат Расата на Древните Строители. Според Брюс руините от тази раса са най-малко на 5 милиона години, а по-вероятно е да са на стотици милиони, дори на милиарди години. Руини от Расата на Древните Строители са открити на всички планети от нашия локален куп. Според Кори Гуд около нашия локален куп е била изградена защитна решетка, която да го предпазва от нападатели.

Според Дейвид Уилкок, Расата на Древните Строители е била изключително позитивна. Те са напускали нашата Слънчева система за известни периоди от време, но после пак са се връщали, за да ни помагат. Може би след главната катастрофа, случила се в нашата Слънчева система и разрушила защитната решетка, те са си навлекли кармичен дълг.

Изглежда Древните Строители са били същата група, която наричат Пазителите - група от много напреднали същества, които пречат на Кабала да разруши нашата планета. Тази група живее в шеста плътност. Възнесението, към което се стремят толкова много хора, означава преход от трета плътност в четвърта. Това ще е колосален преход, който ще ни даде невероятни нови способности. Може би ще премине през квантов скок, който почти мигновено ще измени природата на пространството, времето, материята, енергията, съзнанието и биологичния живот.

След завършване на седма плътност, вие напълно се обединявате с Единия Творец. Съществата от седма плътност общуват само със същества от шеста плътност, преди последните да завършат своята работа. Затова Пазителите са същества от най-високо ниво, с които ще взаимодейства всяка друга планета. Според материала "Законът на Единия" главното занимание на Пазителите е "управление и пренасяне на населението на планети". Главната грижа на Пазителите е да ни помагат да станем по-любящи, прощаващи и приемащи себе си и другите. Те виждат, че Кабалът играе ролята на огледало за нашата колективна сянка и помага за изчистване на колелото на кармата. Ще настъпи време, когато служенето на подобни групи вече няма да е необходимо, ние сме почти близо до него.

Локалният куп и Конфедерацията

Представителите на извънземната цивилизация, които предават информацията в «Закона на Единия», твърдят, че те са една от 53-те развити цивилизации, които работят в нашия локален куп и помагат за развитие на световете. Те са един от членовете на Конфедерацията на Планетите в Служба на Безкрайния Творец. В Конфедерацията влизат приблизително 53 цивилизации, включващи около 500 планети.

Информацията от «Закона на Единия" ни дава основание да вярваме, че възнесението е нашето близко бъдеще. Тя потвърждава съществуването и функцията на 25000-годишния цикъл и сочи, че през него преминават всички светове от трета плътност. Всеки 25000-годишен цикъл завършва с възможност за възнесение.

В края на всеки цикъл има колосално избухване на светлина и енергия, което преобразува реалността. В края на цикъла ние влизаме в контакт с «разумната безкрайност», с чистата бяла светлина на Единия Безкраен Творец. Когато пребиваваме в такова състояние, времето и пространството се разтварят в чисто блаженство.

Очакванията бяха, че това събитие ще се случи в края на 2012 г. Но след това вероятността беше изместена за периода 2017-2023 г., защото ние като планета се оказахме неподготвени за това, което може да се случи. Въпреки това настоятелно ни препоръчват да живеем всеки ден така, сякаш Възнесението може да се случи всеки момент и да правим всичко възможно, като практикуваме принципите на любов, приемане и прощаване. В «Закона на Единия» се казва, че за извършване на Възнесението е необходимо човек да е на 51% позитивен и да служи на другите.

Пирамиди са строили авторите на «Закона на Единия»

Съгласно източника «Законът на Единия» тяхната цивилизация е родом от планетата Венера и се е появила преди 2,6 милиарда години. Когато цивилизацията е станала достатъчно силна, те започнали да пътешестват в съседните звездни системи.

Тяхната група е строила пирамиди. Пирамидите стабилизират околната среда, защитават от земетресения, изригване на вулкани, изчистват водата, увеличават селскостопанските добиви.

В езотеричен смисъл пирамидата е камера за Възнесение. Отвореният саркофаг в Камерата на Царя във Великата пирамида е служел да помага на хората да извършат Възнесение. Подготвен лечител стои зад саркофага с кристал в ръка и ви води през тъмната нощ на душата, когато се срещате лице в лице с неизцеление си демони. Ако вие работите над себе си и се изчиствате от недостатъците, вие можете да се възнесете по всяко избрано от вас време и няма нужда да чакате края на 25000-годишния цикъл.

Пазителите се надявали, че ако се върнат и ни помогнат да издигнем пирамиди на Земята, ние ще се наслаждаваме на същите позитивни предимства като тях. Но за съжаление, те не дооценили могъществото на злите сили, завзели контрола над нашата планета. Според инсайдерите Кабалът са потомци на империята, разрушила цяла планета в нашата Слънчева система преди 500 хиляди години ...