09.01.2017 14:41 - Дейвид Уилкок: Матрицата на Лунната империя
Прочетен: 1973 Коментари: 0 Гласове:

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Дейвид Уилкок: Матрицата на Лунната империя

Откъси от най-новата книга на Дейвид Уилкок “Тайните на Възнесението”, свободен превод от руски език със съкращения

Някога Слънчевата система е била дом на Суперземя с водни океани. Планетата била много по-голяма от нашата Земя и станала благоприятна за човешки живот в по-ранни исторически времена. В инсайдерския свят за изясняване на това обстоятелство са били изхарчени колосални пари и предприети колосални усилия. Всичко това се превърнало във високо засекретена програма, известна като «Диамантената баластра». В публичната сфера д-р Томас Ван Флендерн, специалист по небесна механика от Обсерваторията на американския Военноморски флот, извършил огромна работа за потвърждаване на хипотезата за взривилата се планета.

Някога Марс е бил спътник

Инсайдерът Кори Гуд споделя, че някога между Юпитер и Марс съществувала гигантска планета. Много еони от време Марс обикалял около Суперземята като един от нейните спътници. През 2001 г. Майк Бара и Ричард Хоугланд публикуват научна статия, потвърждаваща това.

Когато съществувала Суперземята, Марс все още е бил водна планета. Понеже Суперземята имала много големи размери за твърда планета, размерите на нейните спътници също превишавали размерите на спътници на обикновени планети.

Диаметърът на Марс е 6.792 км,
размерът на спътника на Юпитер Ганимед е 5.262 км,
големината на спътника на Сатурн Титан е 5.150 км.
Сега и Ганимед, и Титан са в списъка на НАСА като притежаващи океани.

През 2015 г. НАСА публично обяви, че на Марс е имало древен океан с дълбочина 1,6 км. По-късно НАСА съобщи, че има течна течаща вода на съвременната повърхност на планетата във вид на тъмни ивици, видими в пясъка. Освен това НАСА съобщи, че някога на Марс е имало годна за дишане атмосфера като на Земята, но катастрофа я е разрушила.

Според оценка на астрономи в нашата Галактика Млечен път има около 40 милиарда планети от земен тип.
Професорът от Кембридж Саймън Морис, експерт в сферата на еволюцията, е стигнал до извода, че еволюцията по естествен път създава човешки същества.
Съществуването на масивен междугалактически портал близо до нашата Слънчева система ни прави лакомо парче за извънземна дейност. Затова не е трудно да се предположи, че някога Марс е бил дом за разумно човешко общество, вероятно по-напреднало от нашето.

Марсианската цивилизация е могла да се появи в резултат от естествена еволюция. Тя също така е могла да възникне като група колонисти от мигрираща раса или да бъде “посята” от напреднали раси. В инсайдерското общество няма консенсус по въпроса какво се е случило. Според хората от Вътрешната Земя, с които от септември 2015 г. общува Кори Гуд, народите на Марс и на Суперземята възникнали естествено и не са били имигранти. Ако земната Луна действително е “ковчег”, прибуксиран тук преди 60 милиона години, той вероятно е можело да бъде използван за посяване на живот едновременно на Марс, на Суперземята и на нашата планета. Инсайдери разказват, че Марс и Суперземята са развили напреднали технологии преди около половин милион години.

Войнствената Империя

Неотдавна инсайдерът Брюс съобщил, че ръстът на хората, развили се на Суперземята, бил 21-30 метра. Изглежда огромният размер на самата планета способствал за развитието на такива високи тела. В секретните програми широко е разпространен изводът, че тази цивилизация имала кръвожадна природа, затова ще я наричаме Империята. Всички, които знаят за нея, се съгласяват с ръста 21-30 м, макар че ние трудно можем да си представим нещо подобно. В нашата Слънчева система са открити несметно количество руини, построени за хора с такъв ръст. Те за значително по-нови от руините на Расата на Древните Строители и са в много по-добро състояние.

Матрицата – семейство за всички

Империята  изграждала структури, подобни на съоръженията на Расата на Древните Строители, използвайки прозрачен алуминий и покланяйки се на Строителите като на богове. Хибридът на хора с лъвове се разглеждал като религиозна фигура, също както и пирамидалните форми и обелиските. Населението на Империята било много технологически напреднало. Още в далечното минало те развили Интернет. Според инсайдерите Брюс, Кори, Джейкъб и други, Интернет е обичайната технология на разумните цивилизации от всички времена и пространства.

Изглежда Империята открила “портове” и използвала тази технология за зареждане на своите умове във виртуална реалност от типа на Матрицата. Това довело до появата на компютърен инерфейс, при който всички тела се запълват със самообразуващи се нано-машини, известни като “нанити”. Много скоро използването на портове станало ненужно. Нанитите осигурявали безпроводников достъп до Интернет по всяко време и позволявали на умовете да се сливат в много по-голям централизиран разум. Към момента на излизането на филма “Звездни войни” такова сливане на биологичен живот и технология било добре известно на инсайдерите.

Нанитите вътре в телата възпроизвеждали сами себе си и се хранели с биоелектрически полета. Ако се повреждали, повредите веднага се поправяли и телата ставали почти неразрушими, със свръхдълъг срок на живот. Подобни видове нанити се използвали за строителство на всички структури и космически кораби. Нанитите извличали енергийни полета от околното пространство и можели да се сглобяват в различни видове машини за изпълнение на всякакви задачи.

Всички миниатюрни роботи били свързани с единен изкуствен интелект (ИИ). Това означавало, че населението на Империята и зданията, в които живеели, ставали клетки и тъкани от единен организъм на ИИ. Контролирал ги свръхразумен "мозък", давайки достъп до напреднала технология, крайно висок разум и възможности за моделиране на бъдещи събития.моделиране на бъдещи сбт ък", давайки достъп до напреднала технология, крайно висок разум и възможност ганизъм, в които т

Империята също така открила, че умовете на хората може напълно да се преобразуват в изкуствен интелект. Човешкото съзнание има енергиен аспект, който съществува и след смъртта.

Пример: д-р Петър Гаряев успял да освети с лазер яйцата на саламандър, а после да насочи лъча към яйца на жаба, които били херметично запечатани в контейнер. Яйцата на жабата се развили в яйца на саламандър. Това се е случило, защото фотоните в лазерния лъч уловили кода на ДНК на саламандъра и когато тази светлина проникнала в ДНК на жабата, тя пренаписала молекулите на ДНК за създаване на саламандри. Саламандрите пораснали и можели да се кръстосват с други саламандри съвсем нормално.

Това е много интересен нов поглед върху биологията. Частично, нашето възнесение се стартира с фотони от четвърта плътност, които сега се изпускат от Слънцето и преобразуват нашата ДНК. Когато се случи слънчевото изригване, ние ще бъдем заляти с такива фотони, като никога преди, и ще последва получаване на способности, свойствени за възнесените хора.

Молекулата на ДНК действа като “адрес”, свързан с енергийните аспекти на човешкото съзнание. Зареждайки виртуална фотонна форма на ДНК в машината, жителите на Империята позволявали на централния компютър да има достъп до тяхното съзнание и да го свърже с ИИ. Това на свой ред давало възможност да живеят и да взаимодействат с матрицата, независимо дали са живи или мъртви. Същноста на личността едновременно съществувала в матрицата, така че по същество те били безсмъртни. Така те се оказали в нещо като "вечен ад".

Разбира се, те получили някакви временни предимства. Очите им станали изкуствено усъвършенствани. Нанитите създавали колебания на микронапрежение във фотоните, които се изпускали от кожата на лицето. В такива колебания се кодирала информация, като в широколентов маршрутизатор (рутер) на Интернет. За общуване те просто трябвало да гледат в лицето на другия човек или лично, или с помощта на холографско видео повикване. Подобна технология позволявала общуване на такива нива на информационна плътност и с такава  скорост, които многократно превишавали вербалната комуникация. За същества с такива машинни усъвършенствания е много трудно да общуват със същества, които нямат такива. Скоростта на общуване на повечето органични същества е толкова ниска, че усъвършенстваните хора трябва да чакат безкрайно дълго, докато чуят едно изречение.

Възникване на големи проблеми

В някакъв момент от тяхната история обитателите на Марс и на Суперземята вероятно са воювали помежду си. Изглежда поне отначало това са били две различни цивилизации. Брюс е убеден, че народът на Суперземята доминирал над жителите на Марс и се кръстосвал с марсианците, и Империята просъществувала много и много дълго. Според Брюс Марс станал нещо като планета-курорт за елита на Империята. Той също така предполага, че Империята е имала много врагове извън пределите на нашата Слънчева система. Тя е имала достатъчно напреднала технология, за да пътешества в други планетарни системи. Исторически документи свидетестват за тяхната кръвожадност и любов към завоеванията.

Според Брюс, редица инсайдери от мозъчните центрове са стигнали до извода, че народите на Империята са били пренесени в нашата Слънчева система, заради тяхната войнственост и поставени под някакъв вид карантина.

Научни изследвания показват, че вътрешността на спътника на Марс Фобос е на 30% куха. Съгласно Хоугланд големите кухини там представляват помещения с правоъгълна форма и вътре в тези помещения се виждат обекти, може би кораби. Кори Гуд съобщава, че Фобос е древен кух спътник. Тайната космическа програма е открила, че Фобос е бил използван като хангар за космически кораби и е можел да се придвижва от едно място на друго.

Земната Лута станала централен мозък на Империята, давайки на обитателите колосално обновление на скоростта, паметта и обработката на информацията. Пазителите дори не можели да си представят, че някой ще се развие до такава степен, че да разруши тяхната супермощна защитна решетка. Пазителите използвали енергийни сфери за превоз на животни, растения и хора.

Когато Империята успешно завоювала и колонизирала земната Луна, във времето на най-високия разцвет на тяхната цивизилация тя наброявала 12-16 милиарда души. Понеже били значително по-високи на ръст, наложило им се напълно да реконструират вътрешността на Луната и това било извършено с помощта на нанитите.

Титаните

Секретни разузнавателни документи на американското Министерство на отбраната, които са прочели Кори Гуд, Брюс и други, им позволяват да направят извода, че някои обитатели на Луната посещавали Земята. Те се появявали в Гърция, където станали известни като легендарните Титани. Понякога те създавали сериозни проблеми. Има два класически гръцки текста, Титаномахия и Гигантомахия, които разказват подробности за тези визити. ТКП (Тайната Космическа Програма) се отнася много сериозно към тях, като към истинска история.

Един от титаните бил Орион. Твърди се, че той бил крайно високомерен. Той искал да ловува и да убива хора и животни на Земята. Боговете решили, че трябва да го ликвидират и закопали тялото му дълбоко под земята на Делос или на Крит. Древноримският учен Плиний Старши фиксирал, че по негово време на остров Крит станало силно земетресение. След него бил открит гигантски човешки скелет с ръст 21 м. Понеже по онова време “боговете” открито взаимодействали с хората, изглежда скелетът бил премахнат, вероятно за да се защитят бъдещите поколения от познаване на скритото минало.

Този скелет сложил началото на тривековна надпревара за кости, от 7-ми до 5-ти век преди нашата ера, когато гръцките градове-държави си съперничели в откриването на кости на герои и гиганти. Делфийският Оракул бил много почитан за забележителната му способност да определя местата, където се намират такива кости...