Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2020 09:57 - Парадокс
Автор: kaliban3 Категория: Поезия   
Прочетен: 1339 Коментари: 11 Гласове:
6

Последна промяна: 30.09.2020 11:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ако хейтиш хейтърите, хейтър ли си?

P. S. Понеже съм бос в английския и не знам коя е обратната дума за хейтър, реших, че ще е lover. Та за ловърите поздрав с:






Тагове:   Haters,   lovers,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Нещата не са толкова прости.
30.09.2020 10:13
Инвесторът плаща месечно 15 кинта на Лексито, за да се ебава с нас- хората, които са възмутени от неговите нелепици.

Има заговор на Инвестора и Лексито срещу нас и целта им е ясна- стремят се да ни изгонят от блога. Така както изгониха вече стотици нежни, чувствителни хора.
цитирай
2. kaliban3 - Инвесторът плаща месечно 15 кинта ...
30.09.2020 10:19
apostapostoloff написа:
Инвесторът плаща месечно 15 кинта на Лексито, за да се ебава с нас- хората, които са възмутени от неговите нелепици.

Има заговор на Инвестора и Лексито срещу нас и целта им е ясна- стремят се да ни изгонят от блога. Така както изгониха вече стотици нежни, чувствителни хора.

Подозирах нещо такова.
цитирай
3. apostapostoloff - От отлично информиран източник,
30.09.2020 10:24
пожелал анонимност, узнах, че Лексито има подкрепата на Отровното трио, Боец, Васил Божков и Цветан Василев.

Много е силен, сигурно ще ни попилее и унищожи.
цитирай
4. kaliban3 - пожелал анонимност, узнах, че Л...
30.09.2020 10:46
apostapostoloff написа:
пожелал анонимност, узнах, че Лексито има подкрепата на Отровното трио, Боец, Васил Божков и Цветан Василев.

Много е силен, сигурно ще ни попилее и унищожи.

Ауу, веднага емигрирам за Дубай.
цитирай
5. rustam - Интересен въпрос
30.09.2020 13:00
Една от любимите тези на некадърниците е: като не ти харесва поезията(разказите, снимките, трудовете) ми - не ги чети. ОК, но по силата на същата логика, би трябвало лексито да не чете "хейтърските" коментари и постинги. само че, не само ги чете, но го прави с интерес и хъс. Отговаря им, пише контра посниги и т.н.

Подобно, да не кажа същото, поведение срещаме и при Леонкавало Дупедало. Точно затова един единствен "кървав палец", или подигравателен коментар им действа като гъзобрък и като динамит взривява техния бяс.
цитирай
6. apostapostoloff - Едно уточнение:
30.09.2020 15:29
Блогерът Ленокавало Дупедало за Кашкавало върши същите мискинлъци като Лексито.

Той не публикува критичните коментари, но им отговаря както си ще и както му е изгодно. На принципа "бил съм се бил напил". В непристойните отговори обвинява коментиращия във всички земни грехове и не пропуска да го обиди и оплюе.

Мине, не мине и той току изтърси, че аз уж съм бил предсказал, че през 2002 година ще посторим комунизма и тем подобни нелепици.

Другият хубостник пък твърди, че съм нарекал децата му мумалоумни, а аз нито знам, че има деца, нито съм ги срещал.

По всичко личи, че и двамата са родени под знака на зодията "Подлец".
цитирай
7. kaliban3 - Подобно, да не кажа същото, по...
30.09.2020 15:55
rustam написа:

Подобно, да не кажа същото, поведение срещаме и при Леонкавало Дупедало. Точно затова един единствен "кървав палец", или подигравателен коментар им действа като гъзобрък и като динамит взривява техния бяс.

Това е най-забавното как подскачат. А видя ли, че Леон Кавало е направил нови лингвистични открития?
цитирай
8. kaliban3 - Блогерът Ленокавало Дупедало и ...
30.09.2020 15:58
apostapostoloff написа:
Блогерът Ленокавало Дупедало и Кашкавало върши същите мискинлъци като Лексито.

Той не публикува критичните коментари, но им отговаря както си ще и както му е изгодно. На принципа "бил съм се бил напил". В непристойните отговори обвинява коментиращия във всички земни грехове и не пропуска да го обиди и оплюе.

Мине, не мине и той току изтърси, че аз уж съм бил предсказал, че през 2002 година ще посторим комунизма и тем подобни нелепици.

Другият хубостник пък твърди, че съм нарекал децата му мумалоумни, а аз нито знам, че има деца, нито съм ги срещал.

По всичко личи, че и двамата са родени под знака на зодията "Подлец".

Това си им е присъщо на ловърите. Те са си лицемери. Затова и им натривам муцуните, а не че пишат глупости.
цитирай
9. apostapostoloff - Трябва, трябва да ги посритваме,
01.10.2020 06:26
защото тяхната наглост е безгранична.

Така например Лексито ме заплашваше с як кютек, а Леонкавало Дупедало за Кашкавало непрекъснато ми намеква, че ще ми стъжни живота.

Не бива да оставяме тези нечистоплътни и противни твари да си разиграват коня както си щат!
цитирай
10. kaliban3 - защото тяхната наглост е безгра...
01.10.2020 11:10
apostapostoloff написа:
защото тяхната наглост е безгранична.

Така например Лексито ме заплашваше с як кютек, а Леонкавало Дупедало и Кашкавало непрекъснато ми намеква, че ще ми стъжни живота.

Не бива да оставяме тези нечистоплътни и противни твари да си разиграват коня както си щат!

Да, това също е характерно за тях. Разбира се, заплахите им са чисто виртуални и будят само смях.
цитирай
11. fun1001 - :-)) лАвъри, ли им казваш...ловърите на безконечната пошла симплисита @@@@@@
01.10.2020 13:32
Това си им е присъщо на ловърите. Те са си лицемери. Затова и им натривам муцуните, а не че пишат глупости./

те са лицемерни, и бездарни, не четеш задълбочено...
цитирай
12. kaliban3 - Това си им е присъщо на ловърите. Те ...
01.10.2020 15:47
fun1001 написа:
Това си им е присъщо на ловърите. Те са си лицемери. Затова и им натривам муцуните, а не че пишат глупости./

те са лицемерни, и бездарни, не четеш задълбочено...

А чета, чета.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaliban3
Категория: Поезия
Прочетен: 105198
Постинги: 48
Коментари: 766
Гласове: 364
Архив