Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2018 16:05 - ...не за пари и Слава съм..гладна ..
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 3837 Коментари: 20 Гласове:
7

Последна промяна: 22.05.2018 14:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

БП„ГЛЕДАЙ И СЕ ЧУДИ..КАКВО Е ЖЕНА, а не като твойта ЧУ-ла..
 Мафията си  има..държава..Мъка голяма!,мъка..Моканино..

image


  20.05 22:03 - Втори ден изкупни цени 1, 80 лв. за килограм розов цвят. автор: eloiz категория: Изкуство   image 
прочетен: 2650 коментари: 0 гласове:  1  
  imageimage
 Днес отново не ходихме да берем рози. Утре също няма се ходи, колеги, нищо, че министър Румен Порожанов , според днес.бг, БНР и още някой се срещнал с "розопроизводители в Карлово". Във фейсбук чета как хората препоръчват да се берат рози до обяд, иначе не било добре за рандемана. Аз обяснявам, че не е добре, дето цените от миналата година са паднала три пъти, и че рандеманът вече е на земята, тъй като никой не е ходил да бере розите за втори ден, отсреща ми говорят, че трябва да ги бера до обяд. И ние с нашата бригада, колеги, ги брахме до обяд, преди да паднат цените на 1, 80, както и другите колеги берачи на нашата нива, доколкото можах да видя, както и други берачи на нашето поле - хората бяха дисциплинирани, идваха в пет сутринта, по тъмно, да се борят с ревматоидния си артрит, без никаква идея, че ще ги снимат за вестници и списания, защото приличаме на нищо в нашите найлонови чували, обвити отвсякъде, за да се предпазим от сутрешната влага, от пет сутринта колеги бяхме там, и работехме до единайсет и половина, защото розите наистина бяха много, а ние бяхме малко - само 12 души на 25 декара. На другите места по нашето поле бяха по-зле и от нас - в много от случаите, розоберачите висят до три следобед, защото просто не могат да оберат нивата, а цвета пада, пада... Маслодайната роза трябва да се бере, колеги, за да поникне по-бързо нова, независимо от качеството й. 
Утре цените отново ще бъдат 1, 80 лв. 



Гласувай:
9


Вълнообразно


1. troina - 12 ч този Пост е на Първа..с 3 000 помпи.мн.ясно..
21.05.2018 16:06
и първият плюс е..мой..
за какво изобщо говорим, БЪЛГАРИО?!!
Родино, моя клета...
цитирай
2. troina - дообре, че свалиха поне оназ долната тролеса, с Роботски аватар
21.05.2018 16:11
мара-тъпесата от Село Пескара..елинора-шамбалова
„приятелката“ на помпаджията, Месарят от Русенско..
срам, срам за цяло село си, мароо..
цитирай
3. troina - какво ме гледаш, продажна евтина мижитурка, защо ми изтри..комента
21.05.2018 16:21
казах , че си педал, и..имаш педерация.нещо излъгах ли?
и картинката ти..тъповата като теб..1 към 1...

Последни 20 регистрирани посетителя
16:16 - merlin68
цитирай
4. milady - тъпият Трол русский и минус ми сложил/ бе..чифтокопитно..
21.05.2018 16:23
Последни 20 регистрирани посетителя
16:16 - merlin68
цитирай
5. ladylady - продажник евтин, ти знаеш ли История Велико Болгарская, че
21.05.2018 16:28
Последни 20 регистрирани посетителя
16:16 - merlin68

за путКинска Русия ми пледираш..
срам за теб, Йюда Искариотски..
цитирай
6. predatorkapredatorka - винаги Българи са предавали Отечеството/отвътре
21.05.2018 16:38
в този момент..над 2 млн, Българи, пръснати по цял свят
работят, и помагат на деца,майкии бащи в БЪлгария..
и плачат вечер пред скайпа...
защото Велико е Делото Божие,
да пръсне семето българско по цялата Земя..
не унивайте, и не се прОдавайте, братя и сестри..
Народе!!!
ние сме с вас, всеки миг и час..
идва Съдният ден..близо е..
цитирай
7. blackpredator - ся да ти обясня
21.05.2018 17:13
Елинора е учителка от Пазарджик, нямаща нищо общо с твоите фантазии
дойде тук от един друг сайт, който и аз посещавах
дойде със Су - адвокат с име в престижна софийска кантора
дойде с Маги - известен търговец на лекарства с възможности да купи целият сайт барбар с блогърите
дойде с Петя - художник с национално име и позиции
дойде с Фрина - доктор по психология в престижен британски университет с международно име в областа на тревожноста

сещаш се, че педалът Тютю затова плюе, щото тия сичките не са ангелинки
тия и досега са ми лични приятелки и сравнението им с гочетата, е като
да сравняваш Кенет Кларк с Гетю
цитирай
8. troina - лъжеш, БъПъ, както дишаш..
21.05.2018 17:23
но имаш тежка хистерия, не можеш сам на дърти години..

инфантилният маниер на тъпото маре
не мога го сбъркам,
ти и за Уондър..хабер си нямаш,или..лъготиш с 300км в час..
айде,да не си мерим..акълО,Опита,Културата и някои др.неща..
ти, ги направи за смях..всички..с твоята импотентна хистерия за Първа
дрънкай на жена ти..другите глупотевини..
откъде накъде познаваш Георги, че злобееш, бе педален индивид..
ти и мен не познаваш,но ломотиш, щото ти ритнах помпата..
Пърдяторе..5 такива като теб мога да побъркам..
нищожество..не ми са нужни обяснение, нито извинения
утайка си, бита карта...
3 шута от мен.
цитирай
9. troina - хахах, и аз съм Велика и известна, Блякчооо
21.05.2018 17:33
Първа в ЕГ с 8/осем/ по Хох Дойч
а знам и англ и русский..тва ми е професията ИМТ/межд.Туризъм,а не санитарка
Първа милионерка в АД АЛБЕНА, с моята фирма ЕТ, Джулия 33
Първа съм и сега на 61,в богата немска фирма/тва е Хотел 3 звезди, бе чичка..
затова ме държат тук и си правя кефа с вас, будалите на блог бе ге то
многоо даже съм известна, и уважавана..то си личи бе..
и тук съм Първа, дори..
без никаква помощ..напротив, напротив..
та така..по малко дъвки ми разтягай..от гОго си 3 нива доле
и съм най най сериозна..нищо че той се прави на луд..
то и на мен ми викате луда ..не се сърдя..
цитирай
10. blackpredator - как да не ви познавам
21.05.2018 17:34
нали ви чета
и сравнявам рибите де съм споменал
с ваште дребни люспи..
цитирай
11. troina - що не умра!!! е, и?..
21.05.2018 17:35
никога не съм била сноб, а ти си, щот си комплексар № 1
????!!!!
дойде с Фрина - доктор по психология в престижен британски университет с международно име в областа на тревожноста
цитирай
12. marmalady - :)))))...БП„падаам..от коня, селчо..
21.05.2018 17:44
с международно име в областа на тревожноста
цитирай
13. milady - 7. blackpredator - ся да ти обясня 17:13
21.05.2018 18:03
ся, и аз да обясня на драгите зрители, все пак 5г съм тук активна..
Аватара на елинора/мара866 е Бот..постингите заядливи тролски, и..от дъжд на вятър.
по-предният с нацупените джуки и възд целувки е..на мара, виждала съм и снимката
за стила, маниера на писане, и„приятелите“ и в блога..ще избухна в смяххх..
шамбалата ала бала, и тя в този кюп..
ко да кажа повече, то не е нужно да уча Психология 5-6г..
за Уондър..да не започвам..
най -най вероломната /дърта/ лъжкиня на сайта.
с 99 имена/и мъжки в това число...Божее!!!
или, ти си НАЙ ПРОЗЗ на СВЕТА
/ което ми се вижда твърде многоо вероятно..
цитирай
14. saankii - чувате ли, любими мои зрители?!! какви ги ръси Бляк / баасси тъпото парче
21.05.2018 18:24
елинора...
дойде с Маги - известен търговец на лекарства с възможности да купи целият сайт барбар с блогърите
цитирай
15. saankii - а Черното гущерче писа скоро,
21.05.2018 18:29
че Баба Вондерка имала..коне..ххихиих
и, можела да купи мен, Гого, Тутьо и него , барабар с фирмата
а, бе..селско момче, за свирка не ставаш..
аз имам многоо богати приятели, брат ми също е милионер..
имаше коне..още преди 20г..в Конната База Албена, и коняр плащаще
левак, толкозз си смотан, че..защо ли ти пиша..
типичен комплексиран нетски трол..си..въздухарю Черен..
цитирай
16. starforlife - ~ 7. blackpredator
22.05.2018 13:26
blackpredator написа:
ся да ти обясня
Елинора е учителка от Пазарджик, нямаща нищо общо с твоите фантазии
дойде тук от един друг сайт, който и аз посещавах
дойде със Су - адвокат с име в престижна софийска кантора
дойде с Маги - известен търговец на лекарства с възможности да купи целият сайт барбар с блогърите
дойде с Петя - художник с национално име и позиции
дойде с Фрина - доктор по психология в престижен британски университет с международно име в областа на тревожноста

сещаш се, че педалът Тютю затова плюе, щото тия сичките не са ангелинки
тия и досега са ми лични приятелки и сравнението им с гочетата, е като
да сравняваш Кенет Кларк с Гетю

Ся и аз да ти вметна нещо релевантно (и ноторно - и наторно):
Има разлика м/у това някои тук да ги познават реално над 10-15 блогъра и всички техни мнения да се припокриват, и това някакъв си Кофичко да казва нещо и видиш ли всички да трябва да му вярваме.
Дори само факта, че от едната страна стоят имена, а от другата НИК-ове е повече от достатъчен.
Но я ми обясни например как точно някой ще ме купи и колко ще му е началната оферта?
цитирай
17. troina - 16. starforlife - ~ 7. blackpredator /..остави го тоъ по-издухан и от кифлите в Нета..
22.05.2018 13:42
анонимен черен пелтек на лъжи,измами и манипулации, толкоз ти акълО, Квак...

искам Блог Вълна..давайте да съборим хейтърите и помпата Му..
защо търпите още?

защо Дядо борн е тук посреднощ с миризливи картинки, и видео
защо пърдяторът има само паразитни „ постинги“?
защо мара и вондерка се крият зад мн.имена..
защо не покажете позиция, смелост, достойнство..ГНЯВ...а само пЪрва?
така ще си отиде България..то..какво ли остана.
цитирай
18. milady - ж, я да им кажем на драгите читатели,
22.05.2018 14:07
какво се случва тук всеки ден/такава мафия ,само в БГ може да има..
Б Пърдяторът помпи с Помпата ВСЕКИ ДЕН,а баба Вондер..
друса по 25-30 плюса, от своите клонинги/където ТЯ реши
щото, просто не и е възможно физически да впрегне всички 50-60профила
ето и в момента, катан е наблъскана с нейните плюсчета..
за „мноогоо важният“ постинг...с афоризми..
нищо чудно и да е неин /ахаа към 90% съм сигурна..
верно, това е лудо Чудо..на 70..
цитирай
19. apostapostoloff - ...не за пари и Слава, а
22.05.2018 15:26
за сопа. 100 тояги на голо ще са ти малко!
цитирай
20. troina - а/бре простак,
22.05.2018 15:54
какво общо имаме ние с теб?
навлек невъзпитан и проЗз, виж жена си,и болната си..дъщеря
БОГ ти го е показал, колко си долен и грешен..
поучи се, постоле..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 726067
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031