Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2012 01:49 - Подаръкът
Автор: lucecita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1039 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Подаръкът

15 ноември, от Sophia Love

 


Днес в Австралия (утре в САЩ) е рожденият ден на един ангел и ние получаваме подарък! Моят първороден син, който е по-стар и толкова по-мъдър от мен, отколкото бях аз, когато той се роди, написа любовно писмо за света.

Насладете му се, споделете го и изпратете вашата собствена светлина на любовта “там долу” (към Австралия). Той би се зарадвал на това!


Ето неговото писмо:

Вече е след полунощ, аз съм на 28 години сега, и аз те обичам. Няма значение кой си. Няма значение как се казваш, как изглеждаш, къде живееш или какво си направил с живота си досега. Обичам те, защото това е избор, защото това е моето дадено ми от Бога право да правя това, защото от мен зависи да реша да използвам или не силата на сърцето си.

Обичам те, защото така избирам, не защото те познавам, не защото мисля, че си велик, не защото мисля, че аз съм велик, а защото всички сме свързани. Ние не сме разделени. Повтарящият се цикъл на човечеството на самопричинена болка не се случва на някой друг, а се случва на всички нас, точно сега.

Обичам те, защото аз избирам това, защото знам, че щом достатъчно много от нас направят този избор, цикълът ще бъде прекъснат. Това е всичко, което е необходимо. Ти няма нужда да си специален или невероятен, защото ти си специален и си невероятен.

 

Не е нужно да имаш пари или да направиш първо нещо друго. Всичко, което трябва да направим, е да прегърнем винаги готовата, винаги достъпната всемогъща сила, която живее вътре в нас и от там да прегърнем света. Избери да обичаш. Избери да бъдеш мил, внимателен, любезен. Помагайте си един на друг, питайте как сме, намерете начини да направите днешния ден по-хубав, отколкото вчерашния.

Обичам те, защото аз избирам това, защото знам, че щом достатъчно много от нас направят този избор, цикълът ще бъде прекъснат, защото така действа това. Любовта премахва всички ограничения, любовта храни всяка гладуваща душа, любовта връща вярата на всеки уморен човек, сломен от болката на разделението.

Това е, което прави любовта, ето как тя действа, и това е начинът, по който нашият свят ще еволюира. По пътя на любовта е истинското пътешествие на човешката еволюция - ние не се развиваме с техника, или с пари.

 

Ние не се развиваме с подводни изследвания, с пребиваване в космоса, или с генетично модифициране. Ние не се развиваме чрез спорт, или музика, или изкуство, не чрез поезия, танц, медитация или метафизика. Всяко от тях, доколкото е средство за творческа изява на любовта, може да служи като средство за нашата еволюция, но формата не е същността, каната за вода не е вода, и една празна чаша няма да утоли жаждата ни .

 

Любовта е, която изпълва всичко със свещена сила, любовта е, която изпълва самия живот със смисъл.

Обичам те, защото аз избирам това, защото знам, че щом достатъчно много от нас направят този избор, цикълът ще бъде прекъснат, защото така действа това. Обичам те, защото загубихме достатъчно време да разследваме какво не работи, и сега ние сме готови да правим това, което действа.

Обичам те, защото аз загубих достатъчно време да разследвам какво не работи, и аз съм готов, сега, да правя това, което действа. Ела с мен.

Честит Рожден ден, любов.

Превод: Лусесита

http://www.lightworkerseries.blogspot.ca/

http://the2012scenario.com/2012/11/sophia-love-its-two-for-one-day-the-present/

 

http://wirsindeins.wordpress.com/2012/11/15/sophia-love-heute-ist-zwei-fur-eins-tag-das-geschenk/

 



Тагове:   подаръкът,   sophia love,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lucecita
Категория: Новини
Прочетен: 2583566
Постинги: 995
Коментари: 99
Гласове: 914
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол