Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2017 21:07 - Кори Гуд и д-р Майкъл Сала за техните контакти с маянци
Автор: lucecita Категория: Новини   
Прочетен: 1377 Коментари: 0 Гласове:
1



 Кори Гуд и д-р Майкъл Сала за техните контакти с маянци

 Д-р Майкъл Сала (Dr. Michael Salla) от сайта exopolitics.org  твърди, че е имал контакт с представители на Маянската цивилизация, които са тук на Земята.

Коментирайки отговори на Кори Гуд, д-р Майкъл Сала пише:

“Кори Гуд разкрива много подробности за различни древни човешки космически програми, които продължават да съществуват и са активни в продължаващи срещи с текущите Земни космически програми.

Това, което ме впечатли особено, е опитът на Кори Гуд с Маянската Тайна Космическа програма. Те са му помогнали да се справи с травма, свързана с някои негови спомени, а също така работят със Сините Авиани.

Аз самият имах контакт с представител на Маянската Тайна Космическа програма през март 2010 г.  Той ми разкри аспекти от техните операции и философия и искаше да ме вербува за тяхната работа. Досега не съм споделял тази информация публично, защото, доколкото знам, нито един друг контактьор не е говорил за тайна Маянска космическа програма или за извънземни, които произлизат от Маянската цивилизация. Когато прочетох отговорите на Кори Гуд на читатели, бях впечатлен от информацията, която има за Маянската космическа програма.”

На това Кори Гуд отговаря така:

О, това е било чудесна възможност, д-р Сала. Те (маянците) са много уважавана и мирна група. Наслаждавах се на всеки момент, прекаран в тяхната компания.

Те са много напреднали духовно, ментално и технологично. Те постоянно имат усмивки на лицата си и носят небесно сини униформи тип “жречески”. Те бяха високи около 1,50 м.

Тяхната технология е с неврологичен интерфейс и много впечатляваща.

Техният кораб е гигантски цилиндър, напраен от дебел и идеално полиран камък. Отвътре подовете, стените и таваните са от същия идеално полиран камък. Не видях прозорци и ми казаха, че не им трябват.

Те много ми помогнаха и ми казаха, че са дошли да помагат на много хора, които се възстановяват от различни “бази” и дори от робство в други слънчеви системи. Има тайни локации в други слънчеви системи, които имат колонии за възстановяване на тези хора, защото те няма да могат скоро да се реинтегрират в нашето общество. Тази група много им помага.

Радвам се, че сте имал контакт с тази група. Това говори много за Вас, щом те са Ви поканили да работите с тях.“

Източник:
http://exopolitics.org/ancient-space-programs-human-extraterrestrial-alliance-meetings/

 Свободен превод със съкращения




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lucecita
Категория: Новини
Прочетен: 2581465
Постинги: 995
Коментари: 99
Гласове: 914
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол